Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorMeškan, Václav
dc.date.accessioned2016-12-16T07:02:32Z
dc.date.available2016-12-16T07:02:32Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationŠkolská fyzika. 2014, č. 1, s. 9-16.cs
dc.identifier.issn1211-1511 (tištěná verze)
dc.identifier.issn2336-2774 (online verze)
dc.identifier.urihttp://sf.zcu.cz/data/2014/sf2014_01.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22167
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherKatedra matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plznics
dc.relation.ispartofseriesŠkolská fyzikacs
dc.rights© Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzitycs
dc.subjectfyzikacs
dc.subjecttvořivostcs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectphysicsen
dc.subjectcreativityen
dc.subjectteachingen
dc.titleRozvoj tvořivosti ve výuce fyziky II.: překážky tvořivosti a motivace žákůcs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2014)
Číslo 1 (2014)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Meskan.pdfPlný text647,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22167

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.