Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorRymusová, Martina
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing.
dc.date.accepted2016-6-2
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:26Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:26Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-21
dc.identifier67717
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23242
dc.description.abstractPředložená práce se zaobírá analýzou marketingové komunikace města Plzně se zaměřením na cílovou skupinu návštěvník/turista za pomocí marketingových výzkumů a zvolených metod. Cílem této diplomové práce je analýza tištěných propagačních materiálů města Plzně určených pro návštěvníky a turisty a analýza oficiálního internetového turistického portálu města Plzně. Nejprve jsou v práci vymezena teoretická východiska potřebná pro pochopení dané problematiky se zaměřením na cestovní ruch a marketingovou komunikaci destinace. Po základním představení města jsou další kapitoly práce věnovány samotným analýzám. Analýza tištěných propagačních materiálů se zaobírá dvěma brožurami, které město nabízí svým návštěvníkům a turistům a byla provedena rozborem zvolených brožur a hloubkovými rozhovory s respondenty. Závěr analýzy obsahuje zjištěná data a doporučení na zlepšení. Následuje analýza oficiálního internetového turistického portálu, která je rozdělena do třech samostatných výzkumů rozbor stránek pomocí konkrétních kritérií, eye-tracking a benchmarking. Výstupy jednotlivých výzkumů shrnují zjištěná pozitiva a nedostatky, ze kterých vyplynula doporučení pro zlepšení použitelnosti analyzované internetové stránky. Autorka si vybrala dva konkrétní návrhy, které detailně popisuje. Závěrem je uvedeno celkové shrnutí analyzované oficiální stránky pro turisty.cs
dc.format118 s. (205 975 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectnávštěvníkcs
dc.subjectplzeňcs
dc.subjecttištěné materiálycs
dc.subjectturistacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectwebová stránkacs
dc.titleAnalýza marketingové komunikace města Plzně - návštěvník, turistacs
dc.title.alternativeAnalysis of promotion of the city of Pilsen - visitor, touristen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis applies to analysis of promotion of the city of Pilsen focused on target group visitor/tourist using marketing researches and chosen methods. The aim of this thesis is to analyse printed advertising materials for visitors and tourists and to analyse the official internet page for tourists visiting Pilsen. In the beginning of this thesis, theoretical basis needed for understanding of the topic aiming on tourism and marketing communication of a destination is defined. The chapters following basic introduction of Pilsen are dedicated to the actual analyses. The analysis of printed advertising material is focused on two brochures which are offered by the city to its visitors and tourists and was conducted by analysis of the chosen brochures and in-depth interviews with respondents. The conclusion of the analysis includes researched data and ways how to improve the brochures. Following analysis is of the official tourist internet page, which is divided into three separated researches analysis of web pages using specific criterions, eye-tracking and benchmarking. The conclusions of particular researches summarize the positives and drawbacks, which results in suggestion for improving usability of analysed web page. The author chose two specific suggestions that are described in detail. In the end of the thesis there is an overall summary of analysed web page for tourists.en
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationsen
dc.subject.translatedvisitoren
dc.subject.translatedpilsenen
dc.subject.translatedprinted materialsen
dc.subject.translatedtouristen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedwebsiteen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rymusova M._DP.pdfPlný text práce3,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rymusova_O.pdfPosudek oponenta práce719,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rymusova_v.pdfPosudek vedoucího práce898,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rymusova_P.pdfPrůběh obhajoby práce164,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23242

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.