Název: Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Další názvy: Outdoor advertising research in the city center of Pilsen
Autoři: Hecler, Daniel
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Ovesleová Hana, Mgr.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23248
Klíčová slova: venkovní reklama;outdoorová reklama;mobilita;otc;výzkum venkovní reklamy
Klíčová slova v dalším jazyce: ooh;outdoor advertising;population mobility;otc;marketing research
Abstrakt: Diplomová práce se zaobírá jak teoretickými, tak praktickými záležitostmi v oblasti OOH reklamy. V rámci teoretické části práce jsou uvedeny základní charakteristiky marketingu se zaměřením na outdoorovou reklamu, její výhody a nevýhody a aktuální trendy v této oblasti. Zároveň je přiblížena teorie marketingového výzkumu a měření venkovní reklamy. Empirická část práce se věnuje výzkumu outdoorové reklamy v oblasti křižovatky U Práce v centrální části města Plzně. Udává charakteristiky zde umístěných nosičů, informace o mobilitě obyvatelstva a zhodnocení efektivity outdoorových reklamních nosičů. Práce je uzavřena komparací výsledků s výstupy předchozího výzkumu a navržením doporučení pro umístění outdoorových reklamních ploch ve zvolené oblasti.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with both theoretical and practical issues in Out-Of-Home (OOH) advertising. The basic characteristics of marketing with a focus on outdoor advertising is placed in the theoretical part, its advantages and disadvantages and current trends in this area. It is also approaches marketing research theory and measurement of outdoor advertising. The research is devoted to research of outdoor advertising around the junction area U Práce in the central part of Pilsen. This thesis shows characteristics of local advertising carriers, information about the population mobility and it evaluates the effectiveness of outdoor advertising carriers. The work is concluded with a comparison of the results of previous research outputs and it suggests recommendations for placement of outdoor advertising carriers in chosen area.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Daniel_Hecler.pdfPlný text práce3,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hecler_V.pdfPosudek vedoucího práce713,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hecler_O.pdfPosudek oponenta práce735,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hecler_P.pdfPrůběh obhajoby práce176,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23248

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.