Název: Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Další názvy: Targeted marketing of a non-profit organization with the case study Techmania Science Center
Autoři: Cviklová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23254
Klíčová slova: marketing management;cílený marketing;segmentace;targeting;positioning;komunikační plán
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing management;targeted marketing;segmentatiton;positioning;communication plan
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá cíleným marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center. V práci je nejprve zpracován teoretický úvod do problematiky marketing management a představena vybraná společnost Techmania Science Center, o.p.s. V další části diplomové práce jsou představeny dosavadní cílové skupiny společnosti, kterými jsou rodiny s dětmi a školy a definováno jejich chování. Na základě zhodnocení těchto cílových skupin je charakterizován další atraktivní segment návštěvníků společnosti, který je tvořen vysokoškolskými studenty. Dále je analyzován marketingový mix společnosti a proveden marketingový výzkum pro analyzování chování vybraného segmentu vysokoškolských studentů v Plzni. Výsledky výzkumu jsou stěžejní pro návrh komunikačního plánu a zároveň mohou být využity pro praktickou činnost Techmania Science Center. Závěr práce přináší návrh komunikačního plánu pro zvolený segment vysokoškolských studentů, který by mohl být inspirací pro společnost Techmania Science Center v případě jejího rozhodnutí cílení na tento segment návštěvníků.
Abstrakt v dalším jazyce: The submitted diploma thesis deals with the targeted marketing of a non-profit organization with the case study 'Techmania Science Center'. Firstly, the theoretical introduction is processed into the issue of marketing management, and the chosen organization 'Techmania Science Center' is introduced. In the following part there are introduced previous target groups of the organization, which are families with children and school groups, and their behaviour is defined. On the basis of the target groups' evaluation, another interesting segment of the organization's visitors, which comprises university students, is characterised. Further, marketing mix of the organization is analysed and marketing research for analysing the behaviour of the chosen segment of university students in Pilsen is carried out. The results of the research are crucial for the proposition of a communication plan and simultaneously they may be used for practical activities of 'Techmania Science Center'. The conclusion presents the proposition of the communication plan for the chosen segment of university students, which might be the inspiration for 'Techmania Science Centre' in the case of its decision to aim at this segment of visitors.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace.pdfPlný text práce4,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cviklova_V.pdfPosudek vedoucího práce651,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cviklova_O.PDFPosudek oponenta práce2,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cviklova_P.pdfPrůběh obhajoby práce148,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23254

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.