Název: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Další názvy: Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness
Autoři: Baksová, Eva
Vedoucí práce/školitel: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Oponent: Hořanová-Štenglová Monika, Ing.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23323
Klíčová slova: crm;zákazník;konkurence;spokojenost zákazníka
Klíčová slova v dalším jazyce: crm;customer;competition;customer satisfaction
Abstrakt: Předložená práce na téma "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku" pojednává o tom, jak by se firma měla nejlépe chovat ke svým zákazníkům. Cílem této bakalářské práce je navrhnout určitá opatření ke zlepšení vztahů firmy ke svým zákazníkům. V první kapitole jsou definovány pojmy, které se týkají CRM a zákazníka. Ve druhé kapitole je popsána firma WIA s.r.o. a její nabízené služby. Dále je vypracována PEST analýza podniku. Ve třetí kapitole je zhodnoceno dotazníkové šetření, které je zaměřeno na spokojenost zákazníků firmy WIA s.r.o. Dále je vypracována SWOT analýza na základě výsledků dotazníku. Čtvrtá kapitole se týká návrhů opatření ke zlepšení vztahů firmy se svými zákazníky. Jsou zde vybrány dvě slabé stránky, které vyplynuly ze SWOT analýzy.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis "Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness" discusses how the company should behave to their customers. The Bachelor thesis´s objective is to propose certain actions to improve the company´s relationship with their customers. In the first part, there are defined terms regarding CRM and a customer. In the second part, the company called WIA, s.r.o. and its services are described. There is also PEST analysis of the company. In the third part, there is an evaluation of a survey targeted on customers´ satisfaction with the company WIA, s.r.o. There is also a SWOT analysis that was created on the base of the survey I mentioned before. The fourth part, there are actions to improve the relationship between the company and their customers. There are selected two weak sites that came out from the SWOT analysis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rizeni vztahu se zakaznikem a jeho vyznam pro posileni konkurenceschopnosti podniku.pdfPlný text práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baksova E. - V.PDFPosudek vedoucího práce578,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baksova E. - O.PDFPosudek oponenta práce537,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baksova E. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce261,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23323

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.