Název: Zhodnocení úrovně vybraných nástrojů online marketingu na vzorku zvolených automobilek
Další názvy: Evaluation of the level of chosen online marketing tools on a sample chosen automobile manufacturers
Autoři: Beránek, Jan
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23426
Klíčová slova: internet;marketing;online marketing;mobilní marketing;sociální sítě
Klíčová slova v dalším jazyce: internet;marketing;online marketing;mobile marketing;social network
Abstrakt: Tato bakalářská práce se jak na teoretické, tak na praktické úrovni věnuje analýze online marketingu. Působení v internetovém marketingu sleduje a posuzuje na základě pěti zvolených automobilových společností, kterými jsou Škoda Auto, BMW, Ford, Honda a Citroën. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové termíny z této oblasti, které jsou důležité pro hlubší pochopení nastíněné problematiky. Tyto poznatky jsou čerpány z odborné literatury. Praktická část práce si klade za cíl vykreslit působení výše uvedených automobilových společností v oblasti online marketingu a zhodnotit ho na základě zvolených kritérií, která jsou dle autora stěžejní. Dále jsou v této části sepsány návrhy na zlepšující opatření, které by dotyčným společnostem mohly být nápomocny při realizacích dalších kroků v rámci působení v internetovém marketingu. V závěru této práce jsou veškeré výstupy stručně sumarizovány.
Abstrakt v dalším jazyce: The subject of this bachelor thesis is analysis of online marketing on both theoretical and practical level. Based on five chosen automobile companies it follows and evaluates functioning and behaviour in this sphere. In the theoretical part several key expresions are explained. These are important to know for deeper understanding of the mentioned matters. All findings are extracted from technical literature. The practical part emphasizes description of functioning of the companies mentioned above in the online marketing. The author also evaluates it pursuant chosen categories that are fundamental. In this part various recommendations are listed, that might help the companies in realizing next steps in online marketing. In the end of this work all theses are briefly summarised.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Beranek_K11B0570P.pdfPlný text práce1,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beranek_V.pdfPosudek vedoucího práce735,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beranek_O.pdfPosudek oponenta práce832,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beranek_P.pdfPrůběh obhajoby práce260,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23426

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.