Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPleskotová, Monika
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr.
dc.date.accepted2016-6-6
dc.date.accessioned2017-02-21T08:24:08Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:24:08Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67551
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23458
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou sexistických reklam. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje základní pojmy, jako jsou sexismus, sexualita, gender, marketingová komunikace, reklama. Nastíněny jsou motivy sexistické reklamy, používaná média a předměty reklamy. Praktická část představuje výstupy realizovaných výzkumných metod, testování oční kamerou, hloubkových rozhovorů, focus group a dotazníkového šetření. Cílem práce je zhodnocení účinnosti reklamy se sexistickými motivy na spotřebitele a výzkum postojů, které spotřebitelé k těmto reklamám zaujímají.cs
dc.format84 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsexismuscs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectoční kameracs
dc.subjectgendercs
dc.subjectstereotypcs
dc.titleSexismus a jeho současná podoba v reklaměcs
dc.title.alternativeSexism and its current state in advertisingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with analysis of sexistic advertising. The thesis is divided to two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part the author defines the terms, such as sexism, sexuality, gender, marketing communication and advertising. The thesis also talks about motives of sexistic advertising, used media and advertised object. The practical part of the thesis presents results of the research that used methods such as, eye tracking camera testing, interviews, focus group and a survey. The main objective of this thesis is to evaluate the effectivenes of an advertising that uses sexisticmotives in order to attact consumers. Moreover, the author wanted to find out consumers personal standings directly linked to advertising that can be depicted as sexistic.en
dc.subject.translatedsexismen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedeye cameraen
dc.subject.translatedgenderen
dc.subject.translatedstereotypeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Pleskotova.pdfPlný text práce3,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pleskotova_V.PDFPosudek vedoucího práce1,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pleskotova_O.pdfPosudek oponenta práce688,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pleskotova_P.pdfPrůběh obhajoby práce218,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23458

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.