Název: Specifika marketingové komunikace vybrané společnosti působící v tabákovém průmyslu
Další názvy: Marketing communication specifics of chosen company operating in the tobacco industry
Autoři: Krausová, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Čechurová Lenka, Ing.
Oponent: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23470
Klíčová slova: marketing;marketingová komunikace;komunikace;reklama;philip morris;regulace reklamy
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing communication;communication;advertisement;advertising;philip morris;advertising regulations
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace a jejích specifikací v rámci reklamy, a to především reklamy na tabákové výrobky a na konkrétní společnost působící v tabákovém průmyslu. V teoretické části práce jsou pomocí literárních zdrojů popsány základní pojmy spojené s teorií marketingu, především s marketingovou komunikací. Dále se tato část zaměřuje na zhodnocení situace na trhu s tabákovými výrobky jak celosvětově, tak pro Českou republiku, a v poslední řadě také na představení tabákové společnosti Philip Morris International. Předmětem praktické části je zhodnocení povědomí respondentů o reklamě jako nástroji marketingové komunikace a o regulaci reklamy na tabákové výrobky.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis is occupied with issues of the marketing communication and its specifications within advertising, mainly relating to tobacco products advertisements and to a concrete company acting in the tobacco industry. The theoretical part deals with basic terms connected to marketing theory, i.e. mainly marketing communication, whose description is based on literary sources. This part is also focused on evaluating of the situation with tobacco goods in the market all over the world as well as in the Czech Republic, and on introduction of the tobacco company Philip Morris. The aim of the practical part is the inquiry on the respondents´ awareness of the advertising as the marketing communication tool and of the tobacco products ad-vertising regulations.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Veronika Krausova 2016.pdfPlný text práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krausova_O.pdfPosudek oponenta práce570,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krausova_V.pdfPosudek vedoucího práce679,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krausova_P.pdfPrůběh obhajoby práce211,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23470

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.