Název: Podle čeho učitel výtvarné výchovy poznává hodnoty své výchovné práce?
Další názvy: How do techer of art education recognizes the value of their education work
Autoři: Kokošková, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Slavík Jan, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Uhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/24087
Klíčová slova: kvalita pedagogické práce;vzdělávací obsah;tvůrčí činnost žáka;vzdělávací cíle;pedagogické dílo;reflektivní bilance;reflexe;expresivně tvůrčí úlohy;bílá kniha;kurikulární dokumenty;rámcové vzdělávací programy.
Klíčová slova v dalším jazyce: the quality of teaching;educational content;creative work pupil;educational aims;pedagogical work;reflective balance;reflection;expressively creative tasks;the white paper;curriculum;general education programs.
Abstrakt: Podle čeho poznává pedagog hodnoty své práce? Podle čeho se posuzují úspěchy, resp. nezdary pedagogické práce? Kde berou učitelé jistotu, že právě tento jejich zásah byl dobrý (špatný)? Podle čeho se přitom řídí? Předmětem mé práce je zjistit, podle čeho poznává pedagog kvality své práce. Na čem jsou tyto kvality závislé a jak je hodnotit. Přínosem mé práce by měla být samotná analýza vyučovacích jednotek VV a přínos učitelovy práce pro žáky výtvarné výchovy. Ověřím, jakou hodnotu tato práce má a jaká úskalí obnáší. Cílem mé práce bude objasnit podstatu reflektivní praxe - reflektivního praktika, dále přínosu výtvarné výchovy žákům. Přínosem mé práce by mělo být zodpovězení otázek: Jak učitel pozná přínos své práce pro žáky? S tím souvisí i pojmy pedagogické dílo, hodnocení žáků i pedagogické dílo a ty ve své práci objasním právě v souvislostech s danou otázkou. According to what the teacher recognizes the value of your work? How are judged successes, respectively. setbacks pedagogical work? Where do teachers confidence that this particular their intervention was good (bad)? According to what abides?
Abstrakt v dalším jazyce: According to what the teacher recognizes the value of your work? How are judged successes, respectively. setbacks pedagogical work? Where do teachers confidence that this particular their intervention was good (bad)? According to what abides? The subject of my work is to identify, according to what the teacher recognizes the quality of their work. What are these qualities depend, and how to evaluate them. The benefit of my work should itself be an analysis of the lessons VV and teacher's contribution to art education students. I check the value of this work is and what pitfalls entails. The goal of my work will clarify the nature of reflective practice - reflective practice, as well as the benefits of art education students. The benefit of my job is to answer the questions: How teacher recognizes the great value of his work for pupils? This is related to the concepts of pedagogical work, evaluation of pupils and pedagogical work and they will explain their work precisely in the context of that question.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Podle ceho poznava pedagog hodnoty sve prace_Kokoskova_Michaela.pdfPlný text práce3,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Kokoskova Michaela_2016.pdfPrůběh obhajoby práce509,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Kokoskova Michaela_vedouci_Slavik_2016.pdfPosudek vedoucího práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Kokoskova Michaela_oponent_Uhl Skrivanova_2016.pdfPosudek oponenta práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24087

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.