Název: Prvotní výchova ke zdravému životnímu stylu v mladším školním věku
Další názvy: The primary education to a helthy lifestyle at the younger school age
Autoři: Smolková, Eva
Vedoucí práce/školitel: Kalistová Petra, Mgr.
Oponent: Knappová Věra, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/24108
Klíčová slova: prvotní výchova;zdravý životní styl;mladší školní věk;zdravá generace;zdraví
Klíčová slova v dalším jazyce: primary education;healthy lifestyle;young school generation;healthy generation;health
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na stravovací návyky, volnočasové aktivity, pohybovou gramotnost, vztah k pohybu, BMI INDEX a celkově na zdravý životní styl v mladším školním věku. Rodičům, učitelům a žákům 1. ročníků by měla přinést informace, které znají třeba z doslechu, ale neví, jak s nimi zacházet. Práce by mohla být návodem a průvodcem prvních kroků ke změně, osvětě či zamyšlením se nad svým přístupem k problémům spojeným se špatným životním stylem tj. nadváha až obezita, pohybová negramotnost aj.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals about education of healthy lifestyle and health as a whole. It consists of two parts. In the first part you will learn everything essential about a healthy lifestyle, health, about calculating BMI, physical activity and eating habits. In the second part, there is elaborated empirical research, which consists of two questionnaires. The first one is for the parents of the first class and it is focused on the calculation of the weight index, physical activity at school and home environment, food - its quality and other important aspects related to healthy lifestyle and drinking habits, rest. The second one is designed for educators teaching in the first class. The task of the questionnaire was to examine whether teachers in teaching support primary health education. The aim of this thesis was to find out whether parents are interested in health and a primary education of health of their children, it means whether are parents interested in what the child eats, drinks, how the child spend his leisure time. Another goal was to determine whether educators are interested in the development of physical literacy among pupils and whether they support a positive approach to movement.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Smolkova_Eva_Portal_II.pdfPlný text práce2,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SMOLKOVA E. - OP.pdfPosudek oponenta práce175,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SMOLKOVA E. - VP.pdfPosudek vedoucího práce174,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SMOLKOVA E..pdfPrůběh obhajoby práce44,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24108

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.