Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSalcmanová Eva, Mgr.
dc.contributor.authorKunešová, Barbora
dc.contributor.refereePrůcha-Wittmann Julia, Mgr. B. A.
dc.date.accepted2016-5-23
dc.date.accessioned2017-02-21T09:43:26Z-
dc.date.available2014-12-12
dc.date.available2017-02-21T09:43:26Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-14
dc.identifier64392
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24164
dc.description.abstractTato diplomová práce zkoumá, zda by mohla jazyková animace představovat vhodnou alternativní formu výuky němčiny pro žáky se specifickými poruchami učení. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je představena jazyková animace, specifické poruchy učení a teoretické předpoklady, jak a v čem by jazyková animace mohla dyslektikům pomoci. Praktická část je věnována vyhodnocení dotazníků. Tyto výsledky sloužily jako podklad pro návrhy aktivit s principy jazykové animace, které byly testovány v praxi. Následují komentáře z praxe a vyvození závěru.cs
dc.format74 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjazyková animacecs
dc.subjectspecifické poruchy učenícs
dc.subjectdyslexiecs
dc.subjectdysgrafiecs
dc.subjectdysortografiecs
dc.subjectlegasteniecs
dc.subjectněmecký jazykcs
dc.subjectalternativní forma výukycs
dc.titleJazyková animace jako alternativní forma výuky němčiny žáků se specifickými poruchami učenícs
dc.title.alternativeLanguage animation as an alternative form of teaching German language to pupils with the specific learning disordersen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis examines if a language animation could function as an alternative form of teaching German to pupils with specific learning disorders. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part presents the language animation, specific learning disorders and theoretical assumptions, how and in what language animation could help dyslectics. The practical part is devoted to an evaluation of questionnaires. These results served as a basis for designing activities with features of the language animation that have been tested in practice. The thesis subsequently provides comments from practice and a conclusion.en
dc.subject.translatedlanguage animationen
dc.subject.translatedspecific learning disordersen
dc.subject.translateddyslexiaen
dc.subject.translateddysgraphiaen
dc.subject.translateddysorthographieen
dc.subject.translatedword blindnessen
dc.subject.translatedgermanen
dc.subject.translatedalternative forms of teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomova prace kunesova.pdfPlný text práce1,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kunesova_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kunesova_op.pdfPosudek oponenta práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kunesova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce303,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24164

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.