Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSalcmanová Eva, Mgr.
dc.contributor.authorŠenderová, Lenka
dc.contributor.refereeHöppnerová Věra, Prof. PhDr. DrSc.
dc.date.accepted2016-5-23
dc.date.accessioned2017-02-21T09:43:28Z-
dc.date.available2014-12-12
dc.date.available2017-02-21T09:43:28Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-15
dc.identifier64411
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24167
dc.description.abstractTématem této práce je německý jazyk jako třetí jazyk. Práce se blíže zabývá vícejazyčností a vlivem anglického jazyka na výuku německého jazyka. Je zde vyzdvižena důležitost německého jazyka v České republice. Praktická část navazuje na teoretickou část. Tvoří ji dotazník a didakticko-metodický soubor cvičení, který je založen na využití anglického jazyka ve výuce německého jazyka.cs
dc.format78 s. (82 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdeutsch als drittsprachecs
dc.subjectmehrsprachigkeitcs
dc.subjectmehrsprachigkeitsdidaktikcs
dc.subjecttransfercs
dc.subjectinterferenzcs
dc.titleNěmčina jako třetí jazyk. Jaký vliv má angličtina jako cizí jazyk na Čechy a Češky, kteří se učí německy?cs
dc.title.alternativeGerman as a tertial language. What influence has English as a foreign language on Czech people learning German?en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this thesis is German as a tertial language. This work is concerned with multilingualism and the influence of English language on teaching German language. The importance of German language in the Czech Republic is emphasized. The theoretical part is followed by a practical part. It consists of a questionaire and a set of didactic-methodical exercise material that is based on the use of English language in German language lessons.en
dc.subject.translatedgerman as a tertial languageen
dc.subject.translatedmultilingualismen
dc.subject.translateddidactics of multilingualismen
dc.subject.translatedtrasferen
dc.subject.translatedinterferenceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Senderova_Lenka.pdfPlný text práce3,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Senderova_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Senderova_op.pdfPosudek oponenta práce1,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Senderova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce347,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24167

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.