Název: | Využití hlasovacího zařízení ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ |
Další názvy: | Using the vote machine in the Czech language teaching at the elementary school |
Autoři: | Petrová, Eliška |
Vedoucí práce/školitel: | Vejvodová Jana, PaedDr. CSc. |
Oponent: | Vaňková Jana, PhDr. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/24249 |
Klíčová slova: | interaktivní tabule;hlasovací systém;smart notebook;smart responce;clicker;peer instruction;málotřídní škola |
Klíčová slova v dalším jazyce: | interactive board;voting equipment;smart notebook;smart responce;clicker;peer instruction;schoolroom |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá využitím hlasovacího zařízení ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Představuje některé moderní technologie, interaktivní výuku, práci s tabulí SMART Board, s programem SMART Notebook a tvorbu otázek v tomto programu. Seznamuje především s elektronickým hlasovacím zařízením, mapuje jeho využití učiteli v Karlovarském kraji, aktivity a metody s ním spojené. Nabízí krátký vhled do problematiky málotřídních škol. Práce ověřuje účinnost metody Učíme se navzájem spolu s využitím elektronického hlasovacího zařízení na málotřídní škole. Obsahuje sbírku vhodných testových úloh pro práci s hlasovacím zařízením v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis deals with the use of voting equipment in teaching the Czech language in the first grade of primary school. It presents some modern technologies, interactive education, working with SMART Board, SMART Notebook with the program and creating questions in this program. It acquaints especially with electronic voting equipment, maps its use by teachers in the Karlovy Vary region, activities and methods associated with it. It offers a brief insight into the problems of classes with pupils of different age in one schoolroom. This thesis examines the effectiveness of the method called Peer Instruction along with the use of electronic voting devices at one schoolroom. It includes a collection of suitable test tasks for working with voting equipment in Czech language lessons for first grade of primary school. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Eliska Petrova(2).pdf | Plný text práce | 3,83 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
petrova_vejvodova.pdf | Posudek vedoucího práce | 36,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
petrova_vankova.pdf | Posudek oponenta práce | 105,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
petrova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 67,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24249
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.