Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHofrichterová, Bohumila
dc.contributor.refereeZachová Markéta, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-5-24
dc.date.accessioned2017-02-21T09:46:39Z-
dc.date.available2014-12-12
dc.date.available2017-02-21T09:46:39Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-15
dc.identifier64723
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24298
dc.description.abstractDiplomová práce představuje čtenáři profesi asistenta pedagoga. Jsou zde uvedeny kompetence, náplň práce, vývoj profese, pojem asistenta pedagoga ve světe a v České republice, vzdělávání asistentů, optimální metody spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem a zároveň možné problémy. Výzkumná část se zabývá spoluprací mezi učitelem a asistentem. Výzkum proběhl ve třídách, kde je přítomen integrovaný žák, k němuž je přidělen asistent pedagoga. Pro kvalitativní šetření byly vybrány tyto metody: krátkodobé pozorování spolupráce, polostrukturovaný rozhovor s učitelem, poté s asistentem a krátká anketa pro žáky. Výsledky výzkumu nabízejí podněty pro další (kvantitativní) šetření. Práce může být návodem pro ideální spolupráci, ale také zmiňuje některé problémy, které se ve spolupráci mohou vyskytnout.cs
dc.format45 s. (77 273 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectasistent pedagogacs
dc.subjectkompetence asistenta pedagogacs
dc.subjectspolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelemcs
dc.subjectmetody spoluprácecs
dc.subjectideální spoluprácecs
dc.subjectproblémy v komunikacics
dc.subjectnáplň práce asistenta pedagogacs
dc.subjectvzdělávání asistentů pedagogacs
dc.subjecthistorie profesecs
dc.subjectefektivní postupy spoluprácecs
dc.titleMožnosti a úskalí spolupráce mezi učitelem a asistentem pedagoga na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeThe possibilities and the obstacles of cooperation between the teacher and the teacher´s assistant at the primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis presents teacher's assistant profession, it´s job description, competences, profession´s development, the teacher´s assistant term in the world and in the Czech Republic, education of teacher´s assistant and optimal methods of cooperation between teacher´s assistant and the teacher as well as the possible problems. The research took place in the classes, where integrated pupil and his teacher´s assistant is present. Short term observation, interview with the teacher, then with the teacher´s assistant and a short questionnaire for pupils were the methods used in the qualitative research. The results of the research offer initiative for other (quantitative) research. This thesis can be an instruction for ideal cooperation, but it also mentions some problems, which can appear during the collaboration.en
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedteacher´s assistanten
dc.subject.translatedcompetences of teacher´s assistanten
dc.subject.translatedcooperation between teacher´s assistant and the teacheren
dc.subject.translatedmethods of the cooperationen
dc.subject.translatedideal cooperationen
dc.subject.translatedproblems in communicationen
dc.subject.translatedteacher´s assistant´s job descriptionen
dc.subject.translatededucation of teacher´s assistantsen
dc.subject.translatedhistory of professionen
dc.subject.translatedeffective procedures of cooperationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hofrichterova-diplomova prace.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hofrichterova VP0001.pdfPosudek vedoucího práce250,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hofrichterova OP0001.pdfPosudek oponenta práce342,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hofrichterova O0001.pdfPrůběh obhajoby práce31,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24298

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.