Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPaarová, Hana
dc.contributor.refereeSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-5-24
dc.date.accessioned2017-02-21T09:46:43Z-
dc.date.available2014-12-12
dc.date.available2017-02-21T09:46:43Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-3-30
dc.identifier64890
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24307
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o pozici a roli asistenta pedagoga a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Cílem této práce bylo porovnat kompetence asistentů pedagoga u žáků s různým druhem postižení a skutečnou spolupráci učitele a asistenta učitele v praxi. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První se věnuje pozici asistenta pedagoga, legislativě, osobnosti asistenta učitele, jeho kompetencím, pracovní náplni a spolupráci asistenta pedagoga s učitelem. Druhá vysvětluje pojmy integrace a inkluze, vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Třetí se zabývá vzděláváním žáků s různými druhy postižení a podpoře asistentem pedagoga. Čtvrtá kapitola je část výzkumná, zaměřená na podíl asistenta pedagoga na vzdělávání integrovaných žáků v běžné základní škole.cs
dc.format80 s., x s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectasistent pedagogacs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectvzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.titleÚloha asistenta pedagoga na základní školecs
dc.title.alternativeThe role of teacher´s assistant at a primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis discusses the position and the role of the teacher's assistant and the education of pupils with special educational needs at primary school. The aim of this study was to compare the skills of teacher's assistants of pupils with different disabilities and the genuine cooperation of teachers and teacher's assistants in practice. The thesis is divided into four chapters. The first chapter is dedicated to the position of the teacher's assistant, the legislation, the personality of the teacher's assistant, his skills, workload and the teacher and teacher's assistant´s cooperation. The second chapter explains the concepts of integration and inclusion, the education of pupils with special educational needs. The third chapter is about the education of pupils with various disabilities and the support of the teacher's assistant. The fourth chapter is a research part focused on the teacher's assistant participation in the education of integrated pupils at common primary schools.en
dc.subject.translatedteacher's assistanten
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatededucation of pupils with special educational needsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP HP.pdfPlný text práce2,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paarova VP0001.pdfPosudek vedoucího práce235,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paarova OP0001.pdfPosudek oponenta práce195,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paarova O0001.pdfPrůběh obhajoby práce30,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24307

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.