Název: Přírodovědný a vlastivědný rozbor Chodovského regionu a jeho využití na 1. stupni ZŠ
Další názvy: Nature study and national history analysis of Chodov region and itr use in elementary school
Autoři: Veselá, Jana
Vedoucí práce/školitel: Podroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D.
Oponent: Levý Josef, PhDr.
Datum vydání: 2016
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/24308
Klíčová slova: naučná stezka;informační cedule;pracovní list;chodovský region;1. stupeň základní školy
Klíčová slova v dalším jazyce: nature trail;educational trail;worksheet;chodov region;1st grade of elementary school
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá vlastivědnou a přírodovědnou charakteristikou Chodovského regionu. Získané informace jsou shrnuty a utříděny do dvanácti informačních cedulí, které tvoří naučnou stezku vhodnou pro žáky 1. stupně ZŠ s názvem Chodov a jeho okolí. Navržená naučná stezka má komplexní charakter, jednotlivá témata se vzájemně prolínají, doplňují a spojují, proto je možné využívat mezipředmětové vztahy.Součástí diplomové práce jsou pracovní listy, které je možné využít nejen na vycházkách, ale také při výuce ve škole. V podkapitolách jednotlivých zastávek jsou návrhy spousty rozmanitých aktivit a her, které slouží jako inspirace pro pedagogy ke zpestření práce na stezce.
Abstrakt v dalším jazyce: Submitted diploma thesis focuses on historical and biological characteristic of Chodov region. Gathered information are summarized and organized into 12 informational boards, which create an educational trail for the primary school's students, called "Chodov and its surroundings." The created educational trail has a complex character, and individual topics are entwined and connected and therefore it is possible to use them in more school subjects. Included in this diploma thesis are also worksheets which can be used not only during the walks but also in the classes at school. In the sub-chapters of each individual stop are suggestions for various activities and games, which serve as an inspiration for teachers to make the lesson spent on the trail more attractive.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Vesela.pdfPlný text práce17,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vesela VP0001.pdfPosudek vedoucího práce143,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vesela OP0001.pdfPosudek oponenta práce116,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vesela O0001.pdfPrůběh obhajoby práce41,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24308

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.