Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČepička Ladislav, Doc. Ph.D.
dc.contributor.authorŠrůma, Vojtěch
dc.contributor.refereeKolovská Ilona, Mgr.
dc.date.accepted2016-9-1
dc.date.accessioned2017-02-21T09:47:45Z-
dc.date.available2015-6-15
dc.date.available2017-02-21T09:47:45Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-14
dc.identifier65410
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24363
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá zjišťováním vlivu pravidelného cvičení na rozvoj koordinace u dětí mladšího školního věku. Teoretická část je zaměřena na motorické schopnosti s důrazem na schopnosti koordinační. Dále je zde popsán vývoj hrubé motoriky u dětí v mladším školním věku. Část praktická zjišťuje, jaký vliv měla více než dvouměsíční pohybová intervence na rozvoj koordinace. Použitím testové baterie MABC2 pro děti ve věku 7-10 byly otestovány 2 skupiny dětí v poměru 17:17. Jedna skupina dětí následně procházela rozvojem, jehož vliv byl ověřován pomocí druhého, výstupního testování. Statistickými výpočty byla ověřena dříve stanovená hypotéza, která předpokládala výraznější zlepšení u skupiny s pohybovou intervencí.cs
dc.format56 s. (65 616 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkoordinacecs
dc.subjectrozvojcs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.subjectmabc-2cs
dc.titleVliv pravidelného cvičení na problémy s koordinací u dětí mladšího školního věkucs
dc.title.alternativeImpact of regular exercise on the coordination problems among children of younger school ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with effect of regular exercise on the development of coordination among children of younger school age. The theoretical part focuses on motor skills, with an emphasis on coordination skills. This part also describes development of gross motor skills of children at younger school age. Practical part attempts to assess the effect of more than two-month long physical intervention on coordination development. Using the test battery MABC-2 for children aged 7-10 we tested two groups of children in the ratio of 17:17. Then the impact of intervention on one group of children was evaluated using output coordination test. Statistical calculations confirmed previously established hypothesis which predicted greater improvement in the group with physical interventions.en
dc.subject.translatedcoordinationen
dc.subject.translateddevelopmenten
dc.subject.translatedyounger school ageen
dc.subject.translatedmabc-2en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Vojtech Sruma.pdfPlný text práce3,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sruma V. - VP.pdfPosudek vedoucího práce135,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sruma V. - OP.pdfPosudek oponenta práce209,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sruma V..pdfPrůběh obhajoby práce65,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24363

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.