Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPoborský, Karel
dc.contributor.refereeBrabcová Dana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-5-24
dc.date.accessioned2017-02-21T09:48:41Z-
dc.date.available2014-6-13
dc.date.available2017-02-21T09:48:41Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-6-30
dc.identifier64143
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24423
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá neuroticismem u studentů středních škol. Cílem práce bylo určit příčiny a dopady neuroticismu do procesu učení a sociálně psychologická charakteristika adolescence. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola se zabývá neuroticismem a druhá adolescencí. Praktická část je koncipovaná jako dotazníkové šetření. Cílem bylo určit míru neuroticismu u studentů středních škol a zjistit, jak tato míra ovlivňuje jednotlivé zkoumané znaky, případně jaký vliv mají některé z nich na neuroticismus. Výsledky byly graficky zpracovány, statisticky ověřeny a slovně popsány.cs
dc.format67 s. (89588 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectneuroticismuscs
dc.subjectadolescencecs
dc.subjectúzkostcs
dc.subjectstrachcs
dc.subjectstrescs
dc.subjectautonomní nervový systémcs
dc.subjectepq-rcs
dc.subjecth.j.eysenckcs
dc.titleNeuroticismus v prostředí středních školcs
dc.title.alternativeNeuroticism in the environment of secondary schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis examines neuroticism among secondary school students. The aim of the study is to identify the causes and effects of neuroticism in the process of learning and the socio-psychological characteristics of adolescence. The work is divided into theoretical and practical sections. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter deals with neuroticism and the second with adolescence. The practical part consists of a survey. The aim was to determine the degree of neuroticism among secondary school students and to discover its incidence affects particular factors, or alternatively what influence has some of them on neuroticism. The results were graphically processed, statistically verified, and verbally described.en
dc.subject.translatedneuroticismen
dc.subject.translatedadolescenceen
dc.subject.translatedanxietyen
dc.subject.translatedfearen
dc.subject.translatedstressen
dc.subject.translatedautonomic nervous systemen
dc.subject.translatedepq-ren
dc.subject.translatedh.j.eysencken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Poborsky.pdfPlný text práce1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poborsky - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce395,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poborsky - oponent.pdfPosudek oponenta práce635,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poborsky - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce93,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24423

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.