Název: Zvládání emočních problémů u žáků SOŠ
Další názvy: Cope of emotional problems at secondary school students
Autoři: Faist, Milan
Vedoucí práce/školitel: Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
Oponent: Boháčová Aneta, Mgr.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/24434
Klíčová slova: emoce;historie emocí;vlastnosti emocí;pozitivní emoce;negativní emoce;adolescent;charakteristika adolescentů;emoční zvláštnosti adolescentů;strach;úzkost;vliv úzkosti a strachu;tréma;důsledky emočních problémů;lež;záškoláctví;krádeže;drogy a alkohol;závislost na počítačích;sebevražda;školní šikana
Klíčová slova v dalším jazyce: emotions;history;properties;functions and classification of emotions;positive emotions;negative emotions;adolescent;property of adolescents;emotional peculiarities of adolescents;fear;anxiety;influence of anxiety and fear;nervousness;consequences of emotional problems;lie;truancy;thefts;drugs and alcohol;computer addiction;suicide;school bullying
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zvládáním emočních problémů u žáků středních odborných škol. Bakalářská práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definováním emocí, vlivem emocí na lidský organismus, historií, vlastnostmi, funkcemi a klasifikací emocí. Další kapitola se zabývá stručnou charakteristikou adolescentů a jejich emočními zvláštnostmi. Velká část práce je věnována příčinám a faktorům způsobujících emoční problémy, konkrétním poruchám emotivity, důsledkům emočních problémů a jejich zvládání. Praktická část je věnována výskytu emočních problémů na středních školách z pohledu studentů i učitelů. Výzkum byl prováděn pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru s učiteli.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining emotions, history, properties, functions and classification of emotions. The next part of the thesis is focused on a brief profile of adolescents and their emotional peculiarities. A large part of the thesis deals with causes and factors causing emotional problems, particular disorders, consequences of emotional problems and dealing with those problems. The practical part deals with the occurrence of emotional problems at secondary schools from the perspective of students and teachers. The research was realised using questionnaires and interviews with teachers.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Faist.pdfPlný text práce2,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Faist - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce311,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Faist - oponent.pdfPosudek oponenta práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Faist - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce115,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24434

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.