Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNovotná Lenka, PhDr.
dc.contributor.authorRollingerová, Magda
dc.contributor.refereeŠámalová Kateřina, Mgr.
dc.date.accepted2016-8-30
dc.date.accessioned2017-02-21T09:48:59Z-
dc.date.available2015-9-15
dc.date.available2017-02-21T09:48:59Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-30
dc.identifier68997
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24461
dc.description.abstractPráce se zabývá dětskými strachy a úzkostmi. V teoretické části je uveden význam a vývoj emocí, charakteristika strachu a úzkosti i období mladšího školního věku. Další kapitoly se věnují konkrétním strachům, problematice medií a výchovným vlivům působícím na dítě. Závěr teoretické části obsahuje poznatky z terapie dětí. Uvedeny jsou i základní přístupy, metody a následné rady rodičům, jak pracovat s úzkostným dítětem. V praktické části byl prováděn výzkum, který měl zjistit míru úzkosti u dětí mladšího školního věku. K dosažení tohoto cíle byla realizovaná kvantitativní analýza dat získaná z dotazníkového šetření.cs
dc.format72 s. (106 612 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectstrachcs
dc.subjectfobiecs
dc.subjectúzkostcs
dc.subjectúzkostnostcs
dc.subjectemocecs
dc.subjectdítěcs
dc.subjectrodičecs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.titleProblematika dětských strachůcs
dc.title.alternativeThe issue of children's fearsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe work deals with children's fears and anxieties. The theoretical part is given importance and development emotion of the fear and anxiety, and the younger school age. Other chapters are dedicated to specific fears, issues of media and educational influences acting on the child. Conclusion The theoretical part contains findings from the therapy of children. Included are basic approaches, methods and subsequent advice to parents on how to work with an anxious child. In the practical part was conducted research to determine the level of anxiety in children of younger school age. To achieve this goal was realized quantitative analysis of data obtained from the survey.en
dc.subject.translatedfearen
dc.subject.translatedphobiaen
dc.subject.translatedanxietyen
dc.subject.translatedanxiousen
dc.subject.translatedemotionsen
dc.subject.translatedthe childen
dc.subject.translatedparentsen
dc.subject.translatedyounger school ageen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rollingerova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce299,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rollingerova - oponent.pdfPosudek oponenta práce257,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rollingerova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce105,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24461

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.