Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podpera Milan, Mgr. | |
dc.contributor.author | Koller, Tereza | |
dc.contributor.referee | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2016-5-24 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:49:17Z | - |
dc.date.available | 2015-6-19 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:49:17Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-4-1 | |
dc.identifier | 67432 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24478 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce Vzdělávání metodou Montessori v mateřské škole se zabývá principy, kterými řídí v Montessori mateřské škole. První část je zaměřena na seznámení se s Montessori principy. Další částí je výzkum, který je orientován kvalitativně a jeho metodou je přímé, zúčastněné a polostrukturované pozorování a interview s pedagogem. Ze závěrů lze uvést, že většina Montessori principů jako je připravené prostředí, připravený učitel či věkově smíšené skupiny jsou v mateřské škole dodržovány, ovšem z výzkumu vyplynulo, že se naskytly i jisté výjimky. Je to například nesprávný způsob stanovování hranic a dávání svobody a normalizace skupiny. | cs |
dc.format | 42 s. (73 375 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | marie montessori | cs |
dc.subject | montessori principy | cs |
dc.subject | montessori mateřská škola | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | montessori pomůcky | cs |
dc.subject | osnovy mateřské školy | cs |
dc.title | Vzdělávání metodou Montessori v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Montessori education method in preschool | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis Montessori education method in preschool deals with the principles that nursery school have to use. The first part is focused on explanation of Montessori principles. Research is focused qualitatively and used methods are direct, participating and half-structured observation and interview with teacher. The conclusions show that most of Montessori principles are respected like prepared environment, prepared teacher, mixed age group, but research also showed that there are some exceptions. For example wrong way of setting limits and freedom and normalization of groups. | en |
dc.subject.translated | maria montessori | en |
dc.subject.translated | montessori principles | en |
dc.subject.translated | montessori nursery school | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | montessori materials | en |
dc.subject.translated | curriculum nursery school | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BK-Tereza Koller, 2016.pdf | Plný text práce | 1,6 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koller VP0001.pdf | Posudek vedoucího práce | 105,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koller OP0001.pdf | Posudek oponenta práce | 193,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Koller O0001.pdf | Průběh obhajoby práce | 26,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24478
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.