Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVrbová, Eliška
dc.date.accepted2016-8-29
dc.date.accessioned2017-02-21T09:49:48Z-
dc.date.available2015-6-18
dc.date.available2017-02-21T09:49:48Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-13
dc.identifier65511
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24506
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Školní zralost z hlediska matematiky, se zabývám v teoretické části školní zralostí, školní připraveností a oblastmi, které k posouzení školní zralostí musíme brát v potaz. Jedná se o fyzickou, psychickou a sociálně emoční zralost. Dále jsem se zaměřila na aspekty školní zralosti z hlediska matematiky. V metodologické části je popsáno 11 úkolů, kdy každý byl zaměřený na jinou oblast matematických schopností a znalostí. V experimentální části je popsána charakteristika mateřské školy, tříd a10 dětí, které byly do výzkumu zapojeny. Dále jsou zde v tabulkách vyhodnoceny činnosti z hlediska dítěte i z hlediska plnění úkolu. Z vyhodnocení vyplývá, že pouze šest dětí z deseti je z hlediska matematiky zralé k nástupu k základnímu vzdělávání.cs
dc.format66 s. (84 978 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectškolní připravenostcs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectporovnávánícs
dc.subjecttříděnícs
dc.subjectuspořádánícs
dc.subjectgeometrické tvarycs
dc.subjecttělesacs
dc.subjectorientace v roviněcs
dc.subjectorientace v prostorucs
dc.subjectčasová posloupnostcs
dc.subjectfyzická zralostcs
dc.subjectpsychická zralostcs
dc.subjectsociálně emoční zralostcs
dc.titleŠkolní zralost dítěte z hlediska matematikycs
dc.title.alternativeSchool maturity of a child from aspect of mathematicsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn the theoretical part of this bachelor's degree work, I am looking into school maturity, school readiness and spheres, which must be consider in the final evaluation. It is a consideration of physical, psychological and socialy emotional maturity. Furthermore, I have focused on aspects of school readiness from mathematical view. The methodological part describes eleven tasks, every single one of them focused on different area of mathematical abilities and knowledge. The experimental part describes characteristics of the kindergarten, classes and ten children which were involved in the study. Also, there are charts evaluating activities from the childs point of view and from the task fulfilment. Following the evaluation, only six out of ten children are prepared for elementary school education from mathematical view.en
dc.subject.translatedschool maturityen
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedcomparisonen
dc.subject.translatedsortingen
dc.subject.translatedorganizationen
dc.subject.translatedgeometric shapesen
dc.subject.translatedgeometric bodiesen
dc.subject.translatedlevel orientationen
dc.subject.translatedorientation in spaceen
dc.subject.translatedtime progressionen
dc.subject.translatedphysical maturityen
dc.subject.translatedpsychological maturityen
dc.subject.translatedsocialy emotional maturityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace E. Vrbova.pdfPlný text práce866,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni Vrbova243.pdfPosudek vedoucího práce578,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbova opon226.pdfPosudek oponenta práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol VRBOVA317.pdfPrůběh obhajoby práce226,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24506

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.