Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorSvobodová, Sandra
dc.contributor.refereeVaňková Jana, PhDr.
dc.date.accepted2016-5-27
dc.date.accessioned2017-02-21T09:50:49Z-
dc.date.available2015-6-22
dc.date.available2017-02-21T09:50:49Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-3-31
dc.identifier66410
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24547
dc.description.abstractBakalářská práce Interaktivní učebnice českého jazyka pro 2. stupeň základní školy je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje pojem učebnice, její funkce a hlavní aspekty kvality. Nadále jsou uvedeny české i zahraniční instituce zabývající se výzkumem učebnic. Je charakterizována interaktivní výuka a v souvislosti s ní jsou definovány nové technologie ve vzdělávání s jejich konkrétním popisem. Závěr této dílčí části je věnován multimediálním učebnicím a trhu s nimi. Praktická část představuje Nakladatelství Fraus a analyzuje i-učebnice z pohledu jejich funkcionalit a struktury. Získané poznatky z analýzy jsou popsány v závěrečném shrnutí.cs
dc.format60 s. (86 843 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinteraktivní učebnicecs
dc.subjectinteraktivní výukacs
dc.subjectanalýza učebnicecs
dc.subjectnakladatelství frauscs
dc.subjectnové technologiecs
dc.titleInteraktivní učebnice českého jazyka pro 2. stupeň základní školycs
dc.title.alternativeInteractive textbooks of Czech language for Primary schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis "Interactive textbooks of Czech language for Primary schools" is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the concept of textbook, its functions and the main aspects of quality. There are mentioned Czech and also foreign institutions which engage in textbooks research. There is characterised the interactive teaching and in connection with it there are defined new technologies in education and their concrete description. The conclusion of this partial part is dedicated to multimedia textbooks at the market with textbooks. The practical part presents Publishing Fraus and also analysis online textbooks from the point of view of their functional aspect and structure. Knowledge gained from the analysis is described in the final summary.en
dc.subject.translatedinteractive textbooken
dc.subject.translatedinteractive learningen
dc.subject.translatedanalysis of textbooken
dc.subject.translatedfraus publisheren
dc.subject.translatednew technologiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Svobodova_Sandra_BP.pdfPlný text práce3,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svobodova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce31,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svobodova_vankova.pdfPosudek oponenta práce100,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svobodova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce63,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24547

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.