Title: | Využití kreativních technik z pohledu ergoterapeuta |
Other Titles: | Usage creative techniques in terms of occupational therapist |
Authors: | Ničová, Kateřina |
Advisor: | Šrytrová, Michaela |
Referee: | Strnadová, Romana |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/2512 |
Keywords: | kreativní techniky;ergoterapie;geriatrie;Alzheimerova nemoc;vaskulární demence |
Keywords in different language: | creative techniques;occupational therapy;geriatrics;Alzheimer's disease;vascular dementia |
Abstract: | Tato bakalářská práce je zaměřena na kreativní techniky z pohledu ergoterapeuta. Práce je rozdělena na dvě části a to na praktickou a teoretickou. Teoretická část je zaměřena na kreativní techniky, ergoterapii a problematiku demencí. Praktická část je zaměřena na dotazníkové a kazuistické šetření, vztahující se k hypotézám. |
Abstract in different language: | This bachelor focuses on creative techniques from the perspective of therapist. The work is divided into parts on the practical and theoretical. The theoretical part focuses on creative techniques, occupational therapy and dementia issues. The practical part is focused on the survey questionnaire and published case related to the hypotheses. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Katerina Nicova Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 2,21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Nicova - posudek vedouciho prace.jpg | Posudek vedoucího práce | 954,21 kB | JPEG | View/Open |
Nicova - oponentsky posudek.jpg | Posudek oponenta práce | 884,4 kB | JPEG | View/Open |
Nicova.jpg | Průběh obhajoby práce | 811,74 kB | JPEG | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/2512
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.