Title: | Cyklus autorských kniha na téma... |
Other Titles: | Cycle of books on the subject of... |
Authors: | Svatoňová, Marie |
Advisor: | Soukupová Petra, MgA. Mgr. |
Referee: | Šlajch Václav, MgA. Ing. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/25548 |
Keywords: | ilustrace;zvířata;akvarely;books |
Keywords in different language: | illustrations;animals;aquarel;books |
Abstract: | Moje bakalářská práce zahrnuje trojici knih, které spojuje ohrožení některých živočišných druhů, žijících na území České republiky. Knihy jsou zamýšleny pro děti od sedmi do patnácti let věku. Počet ilustrací je 14 velkých akvarelových ilustrací v knize o rybách, 15 v knize o hmyzu a 16 u ptáků. Počty doplňujících ilustrací se liší. U ryb nenajdeme ani jednu, u ptáků, jsem jich několik udělala pro zobrazení vajec a vytvořila jsem i pár tušových kresbiček.Knihu jsem se pokusila ozvláštnit zapojením pop-upů. |
Abstract in different language: | n my bachelor work, I have been working on a cycle of books. I´ve chosen a theme of endangered species which are living in the Czech republic. The books are made for kids from 7 to 15 years. The book combine illustrations, a text part and pop-up parts. There is three of books. The first is about insect, the second one is about birds and finally in the third book you can see some endangered fishes, which are living in our country. For making pictures of animals, I have used the technic of drawing and technic of aquarell. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarka.pdf | Plný text práce | 1,22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Svatonova.pdf | Posudek vedoucího práce | 118,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Svatonova_1.pdf | Posudek oponenta práce | 100,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Svatonova_2.pdf | Průběh obhajoby práce | 357,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/25548
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.