Název: Digital games as an educational tool key factors for a succesfull integration
Autoři: Gioldasis, Spiridon
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2017 23.–24.5. 2017: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2017. 218 s. ISBN 978-80-261-0710-1.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: conferenceObject
konferenční příspěvek
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2017/01/proceedings-olympiadatechniky-2017.pdf
http://hdl.handle.net/11025/26178
ISBN: 978-80-261-0710-1
Klíčová slova: video;hry;vzdělávání
Klíčová slova v dalším jazyce: video;games;education
Abstrakt v dalším jazyce: Our first impression on digital games is that they are a "waste of time" oreven "sources of danger". However, digital games require from users to develop special skills to accomplish puzzles, levels or goals. Being at the same time extremely engaging and entertaining, they could be easily used to produce a more efficient educational framework. This paper analyzes the characteristics of the digital game and proposes some key factors to be taken into account for its integration into the learning process.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2017
Olympiáda techniky Plzeň 2017

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Gioldasis.pdfPlný text547,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26178

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.