Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSteiner, František
dc.contributor.authorČesal, Lukáš
dc.contributor.refereeSunek, Petr
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:29:30Z
dc.date.available2011-10-17cs
dc.date.available2013-06-19T06:29:30Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-11
dc.identifier47358
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2695
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je zaměřena na optimalizaci ICT infrastruktury společnosti Sofo Group a.s.. Vyhodnocuje náklady na provoz z pohledu TCO a dostupnost interní infrastruktury na základě stávajících SLA smluv. Analyzuje také nedostatky ve stávajícím hardware a navrhuje alternativní řešení formou outsourcingu serverů. Dále doporučuje zavedení vhodných procesů řízení služeb pomocí ITIL.cs
dc.format63 s. (77 039 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectITILcs
dc.subjectoutsourcingcs
dc.subjectTCOcs
dc.subjectSLAcs
dc.subjectcloud computingcs
dc.titleOptimalizace ICT infrastruktury společnosti s ohledem na TCO a uzavřená SLAcs
dc.title.alternativeICT infrastructure optimization in consideration of TCO and concluded SLAen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra technologií a měřenícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is aimed at the ICT infrastructure optimization of Sofo Group a.s. company. It evaluates Total Costs of ownership (TCO) and infrastructure availability in consideration of concluded Service Level Agreements (SLA). It also analyzes weaknesses of current hardware solution from present and future perspective. Finally it recommends the implementation of service management methods using ITIL and proposes an alternative outsourced server solution.en
dc.subject.translatedITILen
dc.subject.translatedoutsourcingen
dc.subject.translatedTCOen
dc.subject.translatedSLAen
dc.subject.translatedcloud computingen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KET)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomova prace_E10N0012P.pdfPlný text práce1,73 MBAdobe PDFView/Open
047358_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce273,1 kBAdobe PDFView/Open
Cesal_O.pdfPosudek oponenta práce579,76 kBAdobe PDFView/Open
047358_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce177,08 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/2695

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.