Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Káňová Šárka, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Boušová, Lada | |
dc.date.accepted | 2017-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:01:27Z | - |
dc.date.available | 2015-6-19 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:01:27Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-30 | |
dc.identifier | 67592 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/26967 | |
dc.description.abstract | Případová studie spojená s hledáním nových, netradičních metod, postupů a pomůcek při výuce hudby zrakově postižených dětí za použití prvků a technik výtvarného umění a sledování jejich efektivity při procesu jak výuky, tak i socializace postiženého dítěte (včetně sledování zpětné vazby, tj. reakce okolní společnosti). | cs |
dc.format | 54 s. (113 210 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | slepota | cs |
dc.subject | dítě s postižením | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.subject | výuka dítěte s postiženým | cs |
dc.subject | hudba | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | taktilní čtení | cs |
dc.title | Hudba jako pomocník při sociálním začleňování zrakově postižených dětí | cs |
dc.title.alternative | Music as a tool for social inclusion of children with vision difficulties | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The case study, which is related with searching the new, unconventional methods, advancements and aids for teaching (the music especially) visually challenged childrens. This all with utilization methods and constituents of fine art and with surveillance it´s efficiency during the teaching process, but for the socialization the visually challenged child too (including observation of the feed back/reactions of surrounding company). | en |
dc.subject.translated | blindness | en |
dc.subject.translated | blindness child | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | education of blindness child | en |
dc.subject.translated | music | en |
dc.subject.translated | art | en |
dc.subject.translated | tactilled reading | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Bousova, L. 2017.pdf | Plný text práce | 7,41 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bousova VP051.pdf | Posudek vedoucího práce | 323,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bousova OP031.pdf | Posudek oponenta práce | 200,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bousova O071.pdf | Průběh obhajoby práce | 13,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/26967
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.