Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHodková, Ivana
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:01:26Z-
dc.date.available2016-6-17
dc.date.available2018-01-15T15:01:26Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-10
dc.identifier70524
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26982
dc.description.abstractBakalářská práce je zároveň akčním výzkumem v mateřské škole. Teoretická část popisuje historii předškolního vzdělávání a především se na základě odborné literatury zabývá problematikou evaluace obecně - legislativou, významem a popisuje, jakým způsobem se evaluace provádí. Praktická část zkoumá dosavadní evaluační systémy v MŠ Žichlice. Na základě zjištěných negativ a pozitiv nastavuje nový systém a následně zjišťuje funkčnost tohoto systému.cs
dc.format50 s., XXVIII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectakční výzkumcs
dc.subjectautoevaluacecs
dc.subjectevaluacecs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectsebehodnocenícs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectvýchovně-vzdělávací procescs
dc.subjectpedagogická prácecs
dc.titleEvaluační systém jako funkční nástroj výchovně-vzdělávacího procesu - akční výzkum v MŠ Žichlicecs
dc.title.alternativeEvaluation system as a functional tool of the educational process - action research in kindergarten Žichliceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is also action research in kindergarten. The theoretical part describes the history of preschool education, and especially on the basis of literature deals with evaluation in general - legislation, meaning and describes how the evaluation is carried out. The practical part examines existing evaluation systems in kindergarten Žichlice. Based on the findings positives and negatives sets a new system and subsequently determines the functionality of the system.en
dc.subject.translatedaction researchen
dc.subject.translatedself-evaluationen
dc.subject.translatedevaluationen
dc.subject.translatedassessmenten
dc.subject.translatedself-assessmenten
dc.subject.translatedearly childhood educationen
dc.subject.translatedgeneral educational programen
dc.subject.translatededucational processen
dc.subject.translatededucational worken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Mgr. Ivana Hodkova_Evaluacni system jako funkcni nastroj vychovne-vzdelavaciho procesu - akcni vyzkum v MS Zichlice_2017.pdfPlný text práce5,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodkova VP178.pdfPosudek vedoucího práce977,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodkova OP173.pdfPosudek oponenta práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodkova O217.pdfPrůběh obhajoby práce361,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26982

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.