Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podpera Milan, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Hodková, Ivana | |
dc.date.accepted | 2017-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:01:26Z | - |
dc.date.available | 2016-6-17 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:01:26Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-4-10 | |
dc.identifier | 70524 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/26982 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zároveň akčním výzkumem v mateřské škole. Teoretická část popisuje historii předškolního vzdělávání a především se na základě odborné literatury zabývá problematikou evaluace obecně - legislativou, významem a popisuje, jakým způsobem se evaluace provádí. Praktická část zkoumá dosavadní evaluační systémy v MŠ Žichlice. Na základě zjištěných negativ a pozitiv nastavuje nový systém a následně zjišťuje funkčnost tohoto systému. | cs |
dc.format | 50 s., XXVIII s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | akční výzkum | cs |
dc.subject | autoevaluace | cs |
dc.subject | evaluace | cs |
dc.subject | hodnocení | cs |
dc.subject | sebehodnocení | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cs |
dc.subject | výchovně-vzdělávací proces | cs |
dc.subject | pedagogická práce | cs |
dc.title | Evaluační systém jako funkční nástroj výchovně-vzdělávacího procesu - akční výzkum v MŠ Žichlice | cs |
dc.title.alternative | Evaluation system as a functional tool of the educational process - action research in kindergarten Žichlice | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis is also action research in kindergarten. The theoretical part describes the history of preschool education, and especially on the basis of literature deals with evaluation in general - legislation, meaning and describes how the evaluation is carried out. The practical part examines existing evaluation systems in kindergarten Žichlice. Based on the findings positives and negatives sets a new system and subsequently determines the functionality of the system. | en |
dc.subject.translated | action research | en |
dc.subject.translated | self-evaluation | en |
dc.subject.translated | evaluation | en |
dc.subject.translated | assessment | en |
dc.subject.translated | self-assessment | en |
dc.subject.translated | early childhood education | en |
dc.subject.translated | general educational program | en |
dc.subject.translated | educational process | en |
dc.subject.translated | educational work | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Mgr. Ivana Hodkova_Evaluacni system jako funkcni nastroj vychovne-vzdelavaciho procesu - akcni vyzkum v MS Zichlice_2017.pdf | Plný text práce | 5,05 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hodkova VP178.pdf | Posudek vedoucího práce | 977,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hodkova OP173.pdf | Posudek oponenta práce | 1,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hodkova O217.pdf | Průběh obhajoby práce | 361,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/26982
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.