Title: Kvalita postury a možnosti jejího ovlivnění cíleným kompenzačním pohybovým programem u dětí mladšího školního věku.
Other Titles: The quality of the posture and the possibility of its influencing targeted compensation mobility programme for younger school-age children.
Authors: Uhlíková, Kateřina
Advisor: Knappová Věra, Mgr. Ph.D.
Referee: Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2017
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/27091
Keywords: specifika mladšího školního věku;posturální funkce;zdraví životní styl;kompenzační pohybový program
Keywords in different language: specifics of primary school age;postural function;healthy lifestyle;motion compensation program
Abstract: Moje diplomová práce je zaměřena na využití kompenzačního pohybového programu a zjištění vlivu dané cílené pohybové intervence na utváření návyku správného držení těla u dětí mladšího školního věku. Cílem mé práce je vytvoření kompenzačního cvičebního programu s možností dalšího využívání v jednotkách tělesné výchovy u dané věkové skupiny za účelem ovlivnění kvality držení těla.
Abstract in different language: My thesis is focused on the use of the compensation program and to determine the impact of targeted exercise intervention on forming the habit of correct posture for children at primary school age. The aim of my work is to create a compensation program with the possibility of further use in terms of physical education in the relevant age group for the purpose of influencing the quality of posture.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomova prace K.U..pdfPlný text práce2,6 MBAdobe PDFView/Open
Uhlikova K..pdfPrůběh obhajoby práce68,68 kBAdobe PDFView/Open
Uhlikova K. - VP.pdfPosudek vedoucího práce128,85 kBAdobe PDFView/Open
Uhlikova K. - VP_0.pdfPosudek oponenta práce128,85 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/27091

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.