Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečka, Milan
dc.contributor.authorMráčková, Martina
dc.contributor.refereeŠtrofová, Jitka
dc.date.accepted2012-05-31
dc.date.accessioned2013-06-19T06:30:06Z-
dc.date.available2010-12-15cs
dc.date.available2013-06-19T06:30:06Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-27
dc.identifier42816
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2729
dc.description.abstractPráce má celkem pět kapitol, je tvořena částí teoretickou a prakticky zaměřenou. Úvodní část práce je věnována chemickému oboru. Následuje seznámení se s chemickou laboratoří a základními laboratorními operacemi. Kapitola věnovaná didaktickému úhlu pohledu, porovnání pozice pedagoga chemie v současné době a dříve, zamyšlení se nad možnostmi zařazování chemických pokusů z různých hledisek a kritérií. Poslední část je tvořena konkrétními návody pro laboratorní práce. Tato praktická část vychází z vyzkoušených a ověřených experimentů provedených se studenty v chemické laboratoři Střední školy zemědělské Přerov.cs
dc.format165 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectchemiecs
dc.subjectchemická laboratořcs
dc.subjectchemický pokuscs
dc.subjectnávodcs
dc.subjectdidaktikacs
dc.subjectučitelcs
dc.titlePokusy z anorganické chemie jako doplněk k výuce chemie na gymnáziucs
dc.title.alternativeInorganic chemistry experiments as supplementary material for chemistry classes at the secondary grammar school.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra chemiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis consists of five chapters. It has theoretical and practical part. The first chapter deals with a chemistry field. The next part introduces chemical laboratory and basic laboratory operations. The third chapter shows the didactic point of view, compares the role of a chemistry teacher in the past and nowadays, reflects on a possibility of using chemical experiments from different points of view and criteria. The last part presents specific instructions for laboratory practices. The practical part is based on experiments carried out with students in the chemical laboratory at Střední škola zemědělská Přerov.en
dc.subject.translatedchemistryen
dc.subject.translatedchemical laboratoryen
dc.subject.translatedchemical experimenten
dc.subject.translatedinstructionsen
dc.subject.translateddidacticsen
dc.subject.translatedteacheren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KCH)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bc. Martina Mrackova - Diplomova prace.pdfPlný text práce3,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrackova_Martina_VDP.pdfPosudek vedoucího práce874,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrackova_Martina_ODP.pdfPosudek oponenta práce1,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrackova_Martina.pdfPrůběh obhajoby práce388,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2729

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.