Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSimbartl Petr, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKoptíková, Lenka
dc.date.accepted2017-9-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:03:20Z-
dc.date.available2016-6-15
dc.date.available2018-01-15T15:03:20Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-29
dc.identifier69745
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27415
dc.description.abstractBakalářsá práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola popisuje možnosti přírodovědného poznání v mateřských školách. Součástí je i pohled legislativy na danou problematiku. Druhá kapitola se zabývá metodikou a praktickými činnostmi v rámci pěstitelských činností. Nejvíce prostoru pro zmíněné práce nabízí zahrada, která by měla součástí každé mateřské školy. Zde je popsáno, jak by zahrada měla být vybavena a co dětem nabízí. Poslední kapitola ukazuje, jak jsou pěstitelské činnosti důležité pro dítě předškolního věku.cs
dc.format50 s. (103 624 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpěstitelské činnostics
dc.subjectpřírodovědné poznánícs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectzahrada v mšcs
dc.subjectpředškolní zařízenícs
dc.subjectpředškolní pedagogikacs
dc.titlePěstitelské činnosti v předškolním zařízenícs
dc.title.alternativeFloricultural activities in Preschoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis is divided into four chapters. The first chapter describes the possibilities of natural science in Kindergartens. Part of this chapter is also a view of legislation on this problem. The second chapter deals with methodology and practical activities in the context of floricultural activities. The most space for these activities is provided by a garden that would be part of every kindergarten. It´s written here how the garden should be equipped and what it offeres to children. The last chapter shows how floricultural activities are important for a preschool child.en
dc.subject.translatedfloricultural activitiesen
dc.subject.translatednatural scienceen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedgarden in kindergartenen
dc.subject.translatedpre-school facilitiesen
dc.subject.translatedpre-school pedagogyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Koptikova_Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koptikova hodnoceni464.pdfPosudek vedoucího práce560,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP - posudek_oponenta_Koptikova.pdfPosudek oponenta práce72,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koptikova protokol 521.pdfPrůběh obhajoby práce299,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27415

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.