Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorŠvejda Gabriel, Prof. PaedDr. CSc., dr. h. c.
dc.contributor.authorKiglerová, Karolína
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:00Z-
dc.date.available2015-12-11
dc.date.available2018-01-15T15:05:00Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-12
dc.identifier68867
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27749-
dc.description.abstractDiplomová práce na téma Intergace handicapovaných dětí do běžných škol obsahuje vymezení pojmů integrace, inkluze, druhy integrace, zdraví a kvality života. Jsou zde uvedeny formy integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a charakteristika postižení těchto žáků. Podle typu postižení jsou handicapovaní dělení do skupin s tělesným, zrakovým, sluchovým a mentálním postižením. V rámci podpůrných opatření jsou v práci zařazeny také stupně podpory žáků. V druhé části práce jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření a jsou zde uvedeny konkrétní příběhy integrovaných žáků a studentů, se kterými jsem se během svého působení v pozici asistenta pedagoga setkala.cs
dc.format71s,přílohy xv, (95 371 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinkluzecs
dc.subjecthandicapcs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectškolacs
dc.subjectpostiženícs
dc.titleIntegrace handicapovaných dětí do běžných školcs
dc.title.alternativeThe integration of disabled children to common schoolsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe main topic of this thesis is the integration of handicapped children to ordinary types of school. The concept is focused on the variety of integration, inclusion, health and the quality of life. The forms of integrated pupils with special needs and the characteristic of their handicap is included. These disabilities could be divided into psysical, visual, auditory and mental forms. The level of support of these disadvataged children is also written down. In the second part of this thesis we can find results of research on this topic and some specific stories, which I found out during my work as an assistant of a teacher.en
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedhandicapen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedpedagogueen
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedinflictionen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karolina Kiglerova- Diplomova prace- Integrace handicapovanych deti do beznych skol.pdfPlný text práce3,52 MBAdobe PDFView/Open
Kiglerova VP034.pdfPosudek vedoucího práce334,77 kBAdobe PDFView/Open
Kiglerova OP035.pdfPosudek oponenta práce259,59 kBAdobe PDFView/Open
Kiglerova O056.pdfPrůběh obhajoby práce50,93 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/27749

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.