Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Švejda Gabriel, Prof. PaedDr. CSc., dr. h. c. | |
dc.contributor.author | Kiglerová, Karolína | |
dc.date.accepted | 2017-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:05:00Z | - |
dc.date.available | 2015-12-11 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:05:00Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-4-12 | |
dc.identifier | 68867 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27749 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce na téma Intergace handicapovaných dětí do běžných škol obsahuje vymezení pojmů integrace, inkluze, druhy integrace, zdraví a kvality života. Jsou zde uvedeny formy integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a charakteristika postižení těchto žáků. Podle typu postižení jsou handicapovaní dělení do skupin s tělesným, zrakovým, sluchovým a mentálním postižením. V rámci podpůrných opatření jsou v práci zařazeny také stupně podpory žáků. V druhé části práce jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření a jsou zde uvedeny konkrétní příběhy integrovaných žáků a studentů, se kterými jsem se během svého působení v pozici asistenta pedagoga setkala. | cs |
dc.format | 71 s., xv s. Příloh (95 371 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | handicap | cs |
dc.subject | integrace | cs |
dc.subject | pedagog | cs |
dc.subject | škola | cs |
dc.subject | postižení | cs |
dc.title | Integrace handicapovaných dětí do běžných škol | cs |
dc.title.alternative | The integration of disabled children to common schools | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The main topic of this thesis is the integration of handicapped children to ordinary types of school. The concept is focused on the variety of integration, inclusion, health and the quality of life. The forms of integrated pupils with special needs and the characteristic of their handicap is included. These disabilities could be divided into psysical, visual, auditory and mental forms. The level of support of these disadvataged children is also written down. In the second part of this thesis we can find results of research on this topic and some specific stories, which I found out during my work as an assistant of a teacher. | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | handicap | en |
dc.subject.translated | integration | en |
dc.subject.translated | pedagogue | en |
dc.subject.translated | school | en |
dc.subject.translated | infliction | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Karolina Kiglerova- Diplomova prace- Integrace handicapovanych deti do beznych skol.pdf | Plný text práce | 3,52 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kiglerova VP034.pdf | Posudek vedoucího práce | 334,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kiglerova OP035.pdf | Posudek oponenta práce | 259,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kiglerova O056.pdf | Průběh obhajoby práce | 50,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27749
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.