Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHrabětová Regina, Mgr.
dc.contributor.authorVlková, Jitka
dc.contributor.refereeFrank Jan, Mgr.
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:57Z-
dc.date.available2015-12-11
dc.date.available2018-01-15T15:05:57Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-13
dc.identifier68693
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27931
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zlomky v učivu 1. stupně základní školy. V teoretické části jsou rozpracována témata vztahující se k teorii tohoto tematického celku vymezení pojmu zlomek, jeho původ, definici, možnosti vyjádření i obsah učiva. Pozornost je věnována charakteristice žáka 4. ročníku se zaměřením na jeho myšlení a různým přístupům k výuce zlomků, především metodě prof. RNDr. Milana Hejného, CSc. V praktické části je pomocí didaktického testu porovnána úroveň znalostí a dovedností žáků vyučovaných dle daných přístupů.cs
dc.format88 s. (94 652 znaků), VI. scs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectracionální číslocs
dc.subjectzlomekcs
dc.subjectcharakteristika žákacs
dc.subjectpojetí výukycs
dc.subjectvýzkumné šetřenícs
dc.subjectdidaktický test.cs
dc.titleZlomky v učivu matematiky 1. stupně základní školycs
dc.title.alternativeFractions in education of Mathematics at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is concerned with fractions in primary school curriculum. The theoretical part of the thesis elaborates topics related to the theory of fractions; as it delimits the term, its origin, definition, possibilities of application and teaching content. The attention is devoted to characteristics of a 4th grade pupil and focuses on his/her thinking and also on various strategies to teaching fractions, especially to a method developed by prof. RNDr. Milan Hejný, CSc. The practical part of the thesis uses a didactic test to compare knowledge levels and proficiency of pupils taught in compliance with these methods.en
dc.subject.translatedrational numberen
dc.subject.translatedfractionen
dc.subject.translatedcharacteristics of a pupilen
dc.subject.translatedconception of educationen
dc.subject.translatedexperimental examinationen
dc.subject.translateddidactic test.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace.pdfPlný text práce3,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
OP - Vlkova - Zlomky 1. st..pdfPosudek oponenta práce101,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
34. Vlkova_Hodnoceni vedouci diplomove prace.pdfPosudek vedoucího práce227,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlkova protokol445.pdfPrůběh obhajoby práce510,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27931

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.