Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vágnerová Petra, Mgr. | |
dc.contributor.author | Šimková, Alžběta | |
dc.date.accepted | 2017-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:07:36Z | - |
dc.date.available | 2015-9-10 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:07:36Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-30 | |
dc.identifier | 68634 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28287 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce na téma "Využití inscenačních a situačních metod ve výuce biologie" je zaměřena na inscenační a situační výukové metody, a to z pohledu teoretického i praktického. Teoretická část je obecně zaměřena na popis aktivizačních metod se zaměřením na inscenační a situační výukové metody. Dále se pak v praktické části nachází metodika, sborník inscenací a situací, popis aktivit ověřených v praxi a vyhodnocení dotazníků, díky kterým byly zjištěny názory žáků o využití inscenačních a situačních metod ve výuce. | cs |
dc.format | 62 s. (87 219 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | situační metody | cs |
dc.subject | inscenační metody | cs |
dc.subject | aktivizační metody | cs |
dc.subject | výukové metody | cs |
dc.subject | výuka pro žáky základních škol | cs |
dc.subject | soubor inscenací | cs |
dc.subject | soubor situací | cs |
dc.title | Využití inscenačních a situačních metod ve výuce biologie | cs |
dc.title.alternative | Use of staging and situational methods in teaching biology | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis on the topic ''Utilization of staging and situational methods in biology education'' is focused on staging and situational educational methods from both theoretical and practical point of view. The theoretical part deals with the description of activation methods with specialization on staging and situational educational methods. Furthermore, the practical part consists of methodology, collection of staging and situations, description of activities proved by practices, and questionnaires evaluation. These questionnaires found out opinions of students concerning utilization of staging and situational methods in education. | en |
dc.subject.translated | situational methods | en |
dc.subject.translated | staging methods | en |
dc.subject.translated | activation methods | en |
dc.subject.translated | teaching methods | en |
dc.subject.translated | teaching for elementary school pupils | en |
dc.subject.translated | a set of productions | en |
dc.subject.translated | a set of situations | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Simkova_Alzbeta.pdf | Plný text práce | 15,2 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Simkova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 494,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Simkova O.pdf | Posudek oponenta práce | 676,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Simkova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 236,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28287
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.