Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVágnerová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorŠimková, Alžběta
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:36Z-
dc.date.available2015-9-10
dc.date.available2018-01-15T15:07:36Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier68634
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28287
dc.description.abstractDiplomová práce na téma "Využití inscenačních a situačních metod ve výuce biologie" je zaměřena na inscenační a situační výukové metody, a to z pohledu teoretického i praktického. Teoretická část je obecně zaměřena na popis aktivizačních metod se zaměřením na inscenační a situační výukové metody. Dále se pak v praktické části nachází metodika, sborník inscenací a situací, popis aktivit ověřených v praxi a vyhodnocení dotazníků, díky kterým byly zjištěny názory žáků o využití inscenačních a situačních metod ve výuce.cs
dc.format62 s. (87 219 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsituační metodycs
dc.subjectinscenační metodycs
dc.subjectaktivizační metodycs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.subjectvýuka pro žáky základních školcs
dc.subjectsoubor inscenacícs
dc.subjectsoubor situacícs
dc.titleVyužití inscenačních a situačních metod ve výuce biologiecs
dc.title.alternativeUse of staging and situational methods in teaching biologyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis on the topic ''Utilization of staging and situational methods in biology education'' is focused on staging and situational educational methods from both theoretical and practical point of view. The theoretical part deals with the description of activation methods with specialization on staging and situational educational methods. Furthermore, the practical part consists of methodology, collection of staging and situations, description of activities proved by practices, and questionnaires evaluation. These questionnaires found out opinions of students concerning utilization of staging and situational methods in education.en
dc.subject.translatedsituational methodsen
dc.subject.translatedstaging methodsen
dc.subject.translatedactivation methodsen
dc.subject.translatedteaching methodsen
dc.subject.translatedteaching for elementary school pupilsen
dc.subject.translateda set of productionsen
dc.subject.translateda set of situationsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Simkova_Alzbeta.pdfPlný text práce15,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simkova V.pdfPosudek vedoucího práce494,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simkova O.pdfPosudek oponenta práce676,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simkova P.pdfPrůběh obhajoby práce236,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28287

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.