Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Filipi Zbyněk, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Franců, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2017-9-12 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:08:13Z | - |
dc.date.available | 2014-12-11 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:08:13Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-29 | |
dc.identifier | 64389 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28400 | |
dc.description.abstract | V této diplomové práci se věnujeme analýze aktuálního stavu dostupných výukových materiálů na téma kyberšikany v České republice, hodnotíme jejich kvalitu, působnost, odbornost a obsah. Poukazujeme na nutnost vzdělávání žáků, pedagogů a rodičů v oblasti kyberšikany. V praktické části práce navrhujeme systém výukových materiálů pro jednotlivé předměty a jejich integraci do výuky předmětů základní školy. Výukové materiály jsou integrovány do předmětů vždy ve vztahu k RVP ZV, jeho průřezovým tématům a klíčovým kompetencím. | cs |
dc.format | 58 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | kyberšikana kyberstalking | cs |
dc.subject | kybergrooming | cs |
dc.subject | sexting | cs |
dc.subject | obtěžování | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | agresor | cs |
dc.subject | oběť | cs |
dc.title | Výukový elektronický materiál kyberšikana na základní škole | cs |
dc.title.alternative | Educational electronic material - Cyberbullying in primary schools | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In this diploma work we analyze the current state of the available teaching materials on cyberbullying in the Czech Republic, we evaluate their quality, competence, expertise and content. We point to the need to educate pupils, pedagogues and parents about cyberbullying. In the practical part of the thesis we propose a system of teaching materials for individual subjects and their integration into the teaching of elementary school subjects. Learning materials are integrated into subjects in relation to the RVP ZV, its cross-cutting themes and key competences. | en |
dc.subject.translated | cyberbullying | en |
dc.subject.translated | cyberstalking | en |
dc.subject.translated | cybergrooming | en |
dc.subject.translated | sexting | en |
dc.subject.translated | harassment | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | aggressor | en |
dc.subject.translated | victim | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomova prace - kybersikana (francu).pdf | Plný text práce | 1,56 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Francu_DP_hodnoceni_Filipi_2017.pdf | Posudek vedoucího práce | 195,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Francu posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 197,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Francu protokol507.pdf | Průběh obhajoby práce | 465,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28400
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.