Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečka Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorZemanová, Štěpánka
dc.contributor.refereeŠtrofová Jitka, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-9-5
dc.date.accessioned2018-01-15T15:08:41Z-
dc.date.available2016-3-15
dc.date.available2018-01-15T15:08:41Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier69225
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28451
dc.description.abstractUčivo redoxní reakce je na vyšším stupni gymnázia systematickým prohloubením vědomostí a znalostí žáků z oblasti chemických reakcí. Diplomová práce má 5 základních kapitol. Teoretická část se zabývá základními definicemi a pojmy z oblasti chemických reakcí. Kapitola prezentace je část, kterou pedagog může využít při výkladu učiva redoxní reakce. Laboratorní návody poskytují soubor ukázek pokusů. Pracovní listy lze využít k procvičování, ověřování znalostí dané tématiky. Poslední část je praktickým ověřením znalostí a dovedností žáků na vyšším stupni gymnázia.cs
dc.format132 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectredukcecs
dc.subjectoxidacecs
dc.subjectelektrolýzacs
dc.subjectgalvanické článkycs
dc.subjectoxidační číslocs
dc.titleRedoxní reakce ve výuce na vyšším stupni gymnáziacs
dc.title.alternativeRedox responses in higher grade grammar schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedFor the students at the higher levels of high school is curriculum of the redox reaction a systematic knowledge Deepening in the field of chemical reactions. Thesis is composed of five major chapters. The theoretical part deals with basic definitions and concepts of chemical reactions. The chapter named presentation is a part that a teacher can use when teaching students about redox reaction. Laboratory tutorials provide a set of experiments samples. Worksheets can be used to practice and verify the knowledge of the subject. The last part is the practical verification of the knowledge and skills of students at the higher levels of high school.en
dc.subject.translatedreductionen
dc.subject.translatedoxidationen
dc.subject.translatedelectrolysisen
dc.subject.translatedgalvanic cellsen
dc.subject.translatedoxidation numberen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KCH)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Stepanka Zemanova Diplomova prace.pdfPlný text práce3,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zemanova_Stepanka_VDP.pdfPosudek vedoucího práce511,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zemanova_Stepanka_ODP.pdfPosudek oponenta práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zemanova_Stepanka_DP.pdfPrůběh obhajoby práce182,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28451

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.