Title: Vizuální identita existujícího subjektu
Other Titles: Visual identity of existing subject
Authors: Byrtusová, Petra
Advisor: Fišerová Kristýna, Doc. MgA.
Referee: Jedlička Martin
Issue Date: 2017
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28865
Keywords: grafický design;branding;vizuální identita;logo;merkantilní tiskoviny;knižní edice;nakladatelství
Keywords in different language: graphic design;branding;visual identity;logo;merchandising;book edition;publishing company
Abstract: V mé diplomové práci jsem se zabývala vizuální identitou existujícího subjektu. Vybrala jsem si české nakladatelství Plus, pro nějž jsem rebrandingovala nejen logo, ale také merkantílie, propagační předměty a navrhla knižní edici včetně propagačního plakátu.
Abstract in different language: In my Master's Thesis I've worked on corporate identity of real company. I've chosen Czech publishing company Plus. As core of my work was complex rebranding I designed also new merchandising, promo materials, poster and book edition.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KDE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dp_byrtusova_final.pdfPlný text práce22,12 MBAdobe PDFView/Open
BYRTUSOVA_V.pdfPosudek vedoucího práce524,6 kBAdobe PDFView/Open
BYRTUSOVA_O.pdfPosudek oponenta práce837,59 kBAdobe PDFView/Open
BYRTUSOVA.pdfPrůběh obhajoby práce288,92 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/28865

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.