Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNěmec Ladislav, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorRudinskyi, Mykhailo
dc.contributor.refereeRoubal Jan, Ing.
dc.date.accepted2017-6-20
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:26Z-
dc.date.available2016-9-19
dc.date.available2018-01-15T15:11:26Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-2
dc.identifier71034
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28886
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje rešerše problematiky řízení chladicího okruhu pro zvýšení rychlosti ohřevu motoru, stavbu schématu pro simulace , simulace projíždění autem jízdných cyklů podle předpisů, posouzení úprav chladicího okruhu a optimalizaci jeho řízení z hlediska snižování spotřeby paliva v jízdních cyklech.cs
dc.format82 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectcadcs
dc.subjectcaecs
dc.subjectspalovácí motorcs
dc.subjectchladicí okruhcs
dc.subjectřízenícs
dc.subjectteplotní řežimcs
dc.subjectřazenícs
dc.subjectjízdní cykluscs
dc.subjectspotřebacs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.titleOvěření vlivů úspor energie na výslednou spotřebu paliva v jízdních cyklechcs
dc.title.alternativeEvaluation of Energy Savings to the Resulted Fuel Consumption in Driving Cyclesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis includes study of problematics cooling circuit controls to increase the speed of heating of the engine, construction of the simulation scheme, simulation of riding through different driving cycles according to regulations, the assessment of the modifications of the cooling circuit and optimization of its control in terms of reduction of the fuel consumption in the driving cycleen
dc.subject.translatedsimulationen
dc.subject.translatedcaden
dc.subject.translatedcaeen
dc.subject.translatedinternal combustion engineen
dc.subject.translatedcooling circuiten
dc.subject.translatedcontrolen
dc.subject.translatedtemperature regimeen
dc.subject.translateddriving cycleen
dc.subject.translatedfuel consumptionen
dc.subject.translatedoptimizationen
dc.subject.translatedenergyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_2017_Rudinskyi.pdfPlný text práce6,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rudinskyi_posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce753,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rudinskyi_posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce845,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rudinskyi.pdfPrůběh obhajoby práce262,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28886

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.