Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Němec Ladislav, Doc. Ing. CSc. | |
dc.contributor.author | Rudinskyi, Mykhailo | |
dc.contributor.referee | Roubal Jan, Ing. | |
dc.date.accepted | 2017-6-20 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:11:26Z | - |
dc.date.available | 2016-9-19 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:11:26Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-2 | |
dc.identifier | 71034 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28886 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce obsahuje rešerše problematiky řízení chladicího okruhu pro zvýšení rychlosti ohřevu motoru, stavbu schématu pro simulace , simulace projíždění autem jízdných cyklů podle předpisů, posouzení úprav chladicího okruhu a optimalizaci jeho řízení z hlediska snižování spotřeby paliva v jízdních cyklech. | cs |
dc.format | 82 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | cad | cs |
dc.subject | cae | cs |
dc.subject | spalovácí motor | cs |
dc.subject | chladicí okruh | cs |
dc.subject | řízení | cs |
dc.subject | teplotní řežim | cs |
dc.subject | řazení | cs |
dc.subject | jízdní cyklus | cs |
dc.subject | spotřeba | cs |
dc.subject | optimalizace | cs |
dc.title | Ověření vlivů úspor energie na výslednou spotřebu paliva v jízdních cyklech | cs |
dc.title.alternative | Evaluation of Energy Savings to the Resulted Fuel Consumption in Driving Cycles | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis includes study of problematics cooling circuit controls to increase the speed of heating of the engine, construction of the simulation scheme, simulation of riding through different driving cycles according to regulations, the assessment of the modifications of the cooling circuit and optimization of its control in terms of reduction of the fuel consumption in the driving cycle | en |
dc.subject.translated | simulation | en |
dc.subject.translated | cad | en |
dc.subject.translated | cae | en |
dc.subject.translated | internal combustion engine | en |
dc.subject.translated | cooling circuit | en |
dc.subject.translated | control | en |
dc.subject.translated | temperature regime | en |
dc.subject.translated | driving cycle | en |
dc.subject.translated | fuel consumption | en |
dc.subject.translated | optimization | en |
dc.subject.translated | energy | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_2017_Rudinskyi.pdf | Plný text práce | 6,34 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rudinskyi_posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 753,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rudinskyi_posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 845,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rudinskyi.pdf | Průběh obhajoby práce | 262,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28886
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.