Název: Srovnání některých aspektů marketingové komunikace vybraných fakult vysokých škol
Další názvy: Comparison of some marketing communication aspects of selected university faculties
Autoři: Fričová, Jitka
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28932
Klíčová slova: marketingové řízení;marketingový mix;marketingová komunikace;online komunikace;vysoká škola
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing control;marketing mix;marketing communication;online communication;university
Abstrakt: Cílem práce je formulace konkrétních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni pomocí metod marketingového výzkumu focus group, mystery shoppingu a dotazníkového šetření. První část práce se věnuje pojmu vysoká škola, marketingové řízení a marketingový výzkum. Následně je rozebrána marketingová komunikace včetně online komunikace vysokých škol, ve které je zahrnuta i komparace webových stránek vybraného vzorku fakult vysokých škol. V další části práce jsou uvedeny výsledky z provedených výzkumů focus group, mystery shoppingu a dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni.
Abstrakt v dalším jazyce: The goal of this work is to provide suggestion to improve marketing communication of the Faculty of Economis at University of West Bohemia using methods like focus group, mystery shopping or surveys. First part focuses on marketing control, universities and marketing research. Next the marketing communication and online communication is discussed, including comparison of websites of selected university faculties. Next part contains results of actual research. In the last part are proposed particular improvements to marketing communication applicable to Faculty of Economics at University of West Bohemia in Pilsen.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Fricova.pdfPlný text práce2,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fricova_V.pdfPosudek vedoucího práce941,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fricova_O.pdfPosudek oponenta práce914,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fricova_P.pdfPrůběh obhajoby práce159,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28932

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.