Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorGrossová, Barbora
dc.contributor.refereePtáčková Karolína, Ing.
dc.date.accepted2017-6-1
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:35Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:35Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71889
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28949
dc.description.abstractDiplomová práce na téma "Komparace rádií ČR z hlediska marketingové komunikace" je zaměřena na analýzu a komparaci marketingové komunikace v rádiích zastupovaných společností Radio United Services. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky marketingu, reklamy, mediálního plánování a rozhlasové reklamy. Dále je v teoretické části charakterizován rozhlasový trh v České republice. Předmětem praktické části je představení nabídky společnosti Radio United Services a analýza marketingové komunikace ve dvou vysílacích dnech v rádiích zastupovaných uvedenou společností. Analýza je provedena z obecného pohledu, dále z pohledu inzerentů a z pohledu rozhlasových stanic. Nejvýznamnější zjištění analýzy jsou následně shrnuta. Závěrečná kapitola práce popisuje úspěšné reklamní kampaně vysílané v českých rádiích.cs
dc.format89 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamní kampaňcs
dc.subjectrádiocs
dc.subjectreklamní spotcs
dc.titleKomparace rádií ČR z hlediska marketingové komunikacecs
dc.title.alternativeComparison of radio stations in the Czech Republic in terms of marketing communicationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis on "Comparison of radio stations in the Czech Republic in terms of marketing communication" focuses on the analysis and comparison of marketing communication in the radio stations represented by the company Radio United Services. The theoretical part contains an introduction to the topic of marketing, advertising, media planning and radio commercials. Furthermore theoretical part contains a characteristic of the radio market in the Czech Republic. The subject of the practical part is to introduce the company Radio United Services and to analyse the marketing communication in two days of radio broadcasting represented by the company. The analysis is made from the perspective of general terms, advertisers and radio stations. The most significant findings of the analysis are then summarized. The final chapter describes the work of a successful advertising campaigns broadcasted on Czech radio stations.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedadvertising campaignen
dc.subject.translatedradioen
dc.subject.translatedcommercial spoten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Barbora_Grossova.pdfPlný text práce2,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Grossova_v.pdfPosudek vedoucího práce645,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Grossova_o.pdfPosudek oponenta práce709,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Grossova_p.pdfPrůběh obhajoby práce213,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28949

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.