Název: Marketing management vybrané neziskové organizace se zaměřením na fundraising
Další názvy: Marketing management of the selected non-profit organization focused on fundraising
Autoři: Heligrová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28950
Klíčová slova: nezisková organizace;fundraising;marketingová strategie
Klíčová slova v dalším jazyce: nonprofit organization;fundraising;marketing strategy
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie se zaměřením na fundraising pro neziskovou organizaci Nadace rozvoje občanské společnosti a její program sbírkový projekt Pomozte dětem. Důležitým bodem práce je situační analýza obsahující tvorbu marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. Vnitřní prostředí obsahuje analýzu fundraisingových činností. Výsledná SWOT analýza slouží jako podklad pro tvorbu marketingové strategie se zaměřením na fundraising. Navržené marketingové strategie jsou rozvedeny do podoby akčních programů, které obsahují popis aktivity, časové vymezení, odpovědné osoby a očekávané náklady. Následuje časový harmonogram, rozpočet naplánovaných akčních programů a kontrolní mechanismy.
Abstrakt v dalším jazyce: The purpose of this thesis is to create marketing strategy focused on fundraising for nonprofit organizations named Foundation of development civic society and her program Collection project Help the children. Important point of the thesis is a situation analysis includes marketing mix and analysis of external and internal environment. Analysis of internal environment contains analysis of fundraising activities. Final SWOT analysis works as base for creating marketing strategy focused on fundraising. Suggested marketing strategies are followed into the action programs, which include decribe of activities, time frame, the person responsible for this action program and expected costs. After described action programs follows time schedule, planned budget and control mechanisms.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Heligrova Katerina.pdfPlný text práce4,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Heligrova_v.pdfPosudek vedoucího práce661,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Heligrova_o.pdfPosudek oponenta práce848,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Heligrova_p.pdfPrůběh obhajoby práce202,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28950

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.