Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorHeligrová, Kateřina
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-1
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:39Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:39Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71890
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28950
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie se zaměřením na fundraising pro neziskovou organizaci Nadace rozvoje občanské společnosti a její program sbírkový projekt Pomozte dětem. Důležitým bodem práce je situační analýza obsahující tvorbu marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. Vnitřní prostředí obsahuje analýzu fundraisingových činností. Výsledná SWOT analýza slouží jako podklad pro tvorbu marketingové strategie se zaměřením na fundraising. Navržené marketingové strategie jsou rozvedeny do podoby akčních programů, které obsahují popis aktivity, časové vymezení, odpovědné osoby a očekávané náklady. Následuje časový harmonogram, rozpočet naplánovaných akčních programů a kontrolní mechanismy.cs
dc.format101 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectfundraisingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.titleMarketing management vybrané neziskové organizace se zaměřením na fundraisingcs
dc.title.alternativeMarketing management of the selected non-profit organization focused on fundraisingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this thesis is to create marketing strategy focused on fundraising for nonprofit organizations named Foundation of development civic society and her program Collection project Help the children. Important point of the thesis is a situation analysis includes marketing mix and analysis of external and internal environment. Analysis of internal environment contains analysis of fundraising activities. Final SWOT analysis works as base for creating marketing strategy focused on fundraising. Suggested marketing strategies are followed into the action programs, which include decribe of activities, time frame, the person responsible for this action program and expected costs. After described action programs follows time schedule, planned budget and control mechanisms.en
dc.subject.translatednonprofit organizationen
dc.subject.translatedfundraisingen
dc.subject.translatedmarketing strategyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Heligrova Katerina.pdfPlný text práce4,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Heligrova_v.pdfPosudek vedoucího práce661,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Heligrova_o.pdfPosudek oponenta práce848,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Heligrova_p.pdfPrůběh obhajoby práce202,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28950

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.