Název: Branding vybrané neziskové organizace
Další názvy: Branding of a chosen non-profit organization
Autoři: Toupalová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28973
Klíčová slova: branding;nadační fond;nezisková organizace
Klíčová slova v dalším jazyce: branding;charity fund;non-profit organization
Abstrakt: Předložená diplomová práce je zaměřena na branding neziskové organizace Nadační fond Zelený poklad. Práce je uvedena představením činnosti nadačního fondu. Následující část tvoří situační analýza, která za pomoci relevantních nástrojů respektujících charakter organizace, zkoumá její vnější a vnitřní prostředí. Aplikována je např. PESTLE analýza, rozšířený marketingový mix, benchmarking či Gruberova a Mohrova matice charakterizující portfolio neziskové organizace. Zjištěné faktory jsou shrnuty do matice SWOT, jež definuje možné strategie. Následuje teoretická báze hodnotící problematiku brandingu v neziskovém sektoru. Za pomoci procesu integrovaného budování značky je podrobně analyzována úroveň brandingu neziskové organizace. Výstupy provedených analýz společně s dotazníkovým šetřením, aplikovaným v několika vzdělávacích institucích slouží jako podklad pro návrh brandingové kampaně Nadačního fondu Zelený poklad pro rok 2017.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented master thesis is focused on the branding of the nonprofit organization Nadační fond Zelený poklad. The thesis is featured by introducing of the organization. The following part is composed of situational analysis that, with the help of the relevant tools, respecting the character of the organization, examines its external and internal environment. It is applied, for example, the PESTLE analysis, extended marketing mix, benchmarking or the Gruber and Mohr matrix characterizing the portfolio of the nonprofit organization. Identified factors are summarized in the SWOT matrix that defines possible strategies. The following part is a theoretical base, which evaluates the issues of branding in the nonprofit sector. With the help of integrated brand building process, it is analyzed, in detail, the level of branding in the nonprofit organization. The outputs of the performed analyzes, together with a questionnaire survey, applied in several educational institutions, serves as a basis for the design of the branding campaign Nadační fond Zelený poklad for the year 2017.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Toupalova.pdfPlný text práce2,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Toupalova_v.pdfPosudek vedoucího práce637 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Toupalova_o.pdfPosudek oponenta práce683,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Toupalova_p.pdfPrůběh obhajoby práce190,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28973

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.