Název: Marketingová komunikace vybrané společnosti
Další názvy: Marketing communication of the selected company
Autoři: Vítková, Martina
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Ptáčková Karolína, Ing.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/29040
Klíčová slova: marketingová komunikace;komunikační mix;reklama;podpora prodeje
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;communication mix;promotion;sales promotion
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je v první řadě marketingová komunikace značky Primalex. Tato značka, stejně jako další silní hráči na trhu nátěrových hmot patří pod společnost PPG Deco Czech a.s., tudíž samotnému rozboru komunikace předchází detailní představení této společnosti a její analýza z hlediska postavení na trhu, pomocí dat o spotřebitelském chování, prodejích a konkurenci. Cílem této práce je analýza komunikačního mixu značky Primalex a následné vytvoření doporučení pro další komunikaci. Tohoto cíle je dosaženo pomocí rozboru jednotlivých komunikačních nástrojů na základě interních materiálů, poskytnutých výzkumů a jejich vlastního hodnocení. Jedná se o výzkum spotřebitelského chování agentury IBRS zaměřený na povědomí respondentů o značce a dotazníkový výzkum společnosti OMG Research ohledně hodnocení reklamních spotů. Na základě zjištěných předností a nedostatků v komunikaci jsou stanovena vhodná doporučení pro zlepšování a inovace v této oblasti.
Abstrakt v dalším jazyce: The theme of this bachelor thesis is in the first row a marketing communication of the brand Primalex. This brand like the other strong players on the market of paint belongs under company PPG Deco Czech, a.s., therefore the analysis of communication itself precedes detailed introduction of this company and its analysis from terms of position on the market, thanks to data about consumer behaviour, sales and competition. The goal of this thesis is the analysis of communication mix of the brand Primalex and creation of recommendations for another communication. This goal is achieved by analysis of individual communication tools based on internal materials, provided researches and their own assessment. This is research about consumer behaviour of the agency IBRS focused on awareness of respondents about brand and survey research of brand OMB Research about ratings of TV commercials. Appropiate recommendations for improvement and innovation in this area are based on identified strengths and lack of communication.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Vitkova_2017.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vitkova_v.pdfPosudek vedoucího práce603,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vitkova_o.pdfPosudek oponenta práce637,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vitkova_p.pdfPrůběh obhajoby práce201,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29040

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.