Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVlach, Jan
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing.
dc.date.accepted2017-6-7
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:56Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:56Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71776
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29077
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci internetových obchodů Rohlik.cz a Rajdestniku.cz. Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci těchto internetových obchodů a navrhnout opatření ke zvýšení efektivnosti jejich marketingové komunikace. Teoretická část bakalářské práce pojednává o obchodování na internetu, marketingové komunikaci a jejích nástrojích a shrnuje nové trendy v marketingové komunikaci. Praktická část zahrnuje analýzu webových stránek internetových obchodů podle upravené metodiky WebTop 100, hodnocení webových stránek a návrhy na jejich zlepšení. Praktická část dále obsahuje analýzu marketingové komunikace vybraných internetových obchodů, porovnání používaných nástrojů a návrhy na zvýšení efektivnosti marketingové komunikace.cs
dc.format66 s. (75 867 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectwebtop 100cs
dc.subjectrohlik.czcs
dc.subjectrajdestniku.czcs
dc.titleMarketingová komunikace internetových obchodů z pohledu spotřebitelecs
dc.title.alternativeMarketing communication of e-shops from a consumer's perspectiveen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on marketing communications of e-shops Rohlik.cz Rajdestniku.cz. The goal is analyze the marketing communication of these e-shops and propose measures to increase the effectiveness of their marketing communications. The theoretical part deals with e-commerce, marketing communication and its tools, than summarizes new trends in marketing communications. The practical part includes an analysis of websites of e-shops according to the modified methodology WebTop 100 ranking websites and proposals for their improvement. The practical part contains an analysis of marketing communication of selected e-shops, comparison used tools, and proposals to increase the effectiveness of marketing communications.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationsen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedwebtop 100en
dc.subject.translatedrohlik.czen
dc.subject.translatedrajdestniku.czen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Vlach.pdfPlný text práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlach_v.pdfPosudek vedoucího práce672,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlach_o.pdfPosudek oponenta práce884,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlach_p.pdfPrůběh obhajoby práce193,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29077

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.