Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing.
dc.contributor.authorHoffmannová, Jana
dc.contributor.refereePtáčková Karolína, Ing.
dc.date.accepted2017-6-8
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:58Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:58Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71802
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29081
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou dosavadních komunikačních aktivit podniku Jan Hoffmann. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány termíny z oblasti marketingu, jako je marketingový mix, komunikační mix, komunikace, nástroje komunikačního mixu. Tyto termíny na sebe logicky navazují. V části praktické jsou nejprve analyzovány dosavadní komunikační aktivity podniku Jan Hoffmann, na které autorka následně navazuje, sestavením nového komunikačního plánu pro rok 2017.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.titleSestavení komunikačního plánu pro vybraný podnikcs
dc.title.alternativeCommunication Campaign Creation for a Chosen Companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with an analysis of existing communication activities in Jan Hoffmann company. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical ones. The theoretical part defines such marketing terms as marketing mix, communication mix, communication, tools of communication mix. These terms follow in logical sequences. The practical part begins with existing communication activities of Jan Hoffmann company analysis, then a design of a new plan of communication strategy for the year 2017 follows.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedcommercialsen
dc.subject.translatedpublic relationsen
dc.subject.translatedsales supporten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hoffmannova bp.pdfPlný text práce19,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hoffmannova_v.pdfPosudek vedoucího práce747,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hoffmannova_o.pdfPosudek oponenta práce717,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hoffmannova_p.pdfPrůběh obhajoby práce209,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29081

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.