Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHora, Jaroslav
dc.contributor.authorBenediktová, Lenka
dc.contributor.authorTopinka, Jan
dc.date.accessioned2018-03-20T08:42:15Z
dc.date.available2018-03-20T08:42:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationHORA, Jaroslav; BENEDIKTOVÁ, Lenka; TOPINKA, Jan. Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy: informatika, matematika. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016. 47 s.cs
dc.identifier.urihttps://czv.zcu.cz/Kurz/vyuziti-mobilnich-zarizeni-a-specialnich-pristroju-pro-popularizaci-vedy-informatika-matematika/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29399
dc.description.abstractModul obsahuje praktická doporučení pro využití speciálních přístrojů na provádění experimentů, mobilních zařízení a dalších informačních a komunikačních technologií během akcí zaměřených na popularizaci vědy, v zájmových kroužcích apod.cs
dc.description.sponsorshipTento materiál vznikl z finanční podpory Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky v rámci projektu „Popularizace vědy a badatelsky orientované výuky“, registrační číslo CZ.1.07/2.3.00/45.0007.cs
dc.format49 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectvolnočasové aktivitycs
dc.subjectpopularizace vědycs
dc.subjectmobilní zařízenícs
dc.subjectpokusycs
dc.titleVyužití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy: informatika, matematikacs
dc.typepracovní sešitcs
dc.typeworkingPaperen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedleisure activitiesen
dc.subject.translatedpopularization of scienceeen
dc.subject.translatedmobile devicesen
dc.subject.translatedexperimentsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Přírodní vědy / Natural science

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vyuziti mobilnich zarizeni.pdfPlný text3,58 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/29399

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.