Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPešková, Michaela
dc.date.accessioned2019-01-09T10:07:54Z
dc.date.available2019-01-09T10:07:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationPEŠKOVÁ, M., BOŽKOVA, G.N., RYBNIKOVA, I.A. Meroprijatija i projekty, napravlennyje na podderžku čtenija v Češskoj Respublike. In: Sovremennaja psichologija i pedagogika: problemy i rešenija. Novosibirsk: ANS "Sibak", 2018. s. 46-54., ISSN 2587-9170.cs
dc.identifier.issn2587-9170
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/30767
dc.format9 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoruru
dc.publisherANS Sibakcs
dc.rights© ANS Sibakcs
dc.rightsPlný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.cs
dc.subjectčtená gramotnostcs
dc.subjectčtení dospívajícíchcs
dc.subjectvýzkumycs
dc.titleMeroprijatija i projekty, napravlennyje na podderžku čtenija v Češskoj Respublikeru
dc.title.alternativeActivities and projects directed to support reading in the Czech Republicen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessrestrictedAccessen
dc.type.versionacceptedVersionen
dc.description.abstract-translatedStat´ja objasnjajet sposoby podderžki i razvitija podrostkovogo čtenija i čital´skoj grammotnosti v Češskoj Respublike v tekuščeje vremja. Avtory predstavljajut samyje populjarnyje meroprijatija, dejatěl´nost´ vybrannych organizacij i rezul´taty anket po podrostkovomu čteniju.ru
dc.description.abstract-translatedThe article explains the ways of supporting and developing adolescent reading and reading literacy in the Czech Republic at present. The authors represent the most popular events, the activity of selected organizations and the results of researches of adolescent reading.en
dc.subject.translatedreading literacyen
dc.subject.translatedadolescent readingen
dc.subject.translatedresearchesen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43922368
Appears in Collections:Konferenční příspěvky / Conference Papers (KRF)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ctenij.pdfPlný text545,01 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/30767

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.