Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Havránková, Tereza | |
dc.contributor.editor | Benediktová, Lenka | |
dc.contributor.editor | Baťko, Jan | |
dc.date.accessioned | 2019-02-01T13:02:26Z | - |
dc.date.available | 2019-02-01T13:02:26Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | ISVK FPE 2018: Sborník příspěvků 8. Interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE: 20. června 2018 Plzeň, Česká Republika, s. 49-53. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0828-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/30898 | |
dc.description.abstract | Článek se věnuje formátu výuky převrácené třídy a jeho využití v hodinách anglického jazyka. První část je zaměřena na definici pojmu převrácená třída a věnuje se realizovaným výzkumům v této oblasti. Druhá část představuje nástroje a aplikace, které jsou vhodné k přípravě výuky ve formátu převrácená třída. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.ispartofseries | ISVK FPE 2018: Sborník příspěvků 8. Interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | převrácená třída | cs |
dc.subject | mobilní aplikace | cs |
dc.subject | video aplikace | cs |
dc.subject | anglický jazyk | cs |
dc.title | Efektivní nástroje pro formát výuky převrácená třída v hodinách angličtiny | cs |
dc.title.alternative | Effective tools for flipping english language classes | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The text is aimed at flipped learning and the implementation in the English language classroom. The first part presents the definition of flipped learning and the outcomes of recent studies. The second part is focused on different tools and applications that help to achieve an effective flipped classroom model. | en |
dc.subject.translated | flipped learning | en |
dc.subject.translated | mobile apps | en |
dc.subject.translated | video apps | en |
dc.subject.translated | English language | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Appears in Collections: | ISVK FPE 2018 ISVK FPE 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Havrankova.pdf | Plný text | 366,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/30898
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.