Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Havránková, Tereza | |
dc.contributor.editor | Benediktová, Lenka | |
dc.contributor.editor | Baťko, Jan | |
dc.date.accessioned | 2019-02-01T13:02:26Z | - |
dc.date.available | 2019-02-01T13:02:26Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | ISVK FPE 2018: Sborník příspěvků 8. Interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE: 20. června 2018 Plzeň, Česká Republika, s. 49-53. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0828-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/30898 | |
dc.description.abstract | Článek se věnuje formátu výuky převrácené třídy a jeho využití v hodinách anglického jazyka. První část je zaměřena na definici pojmu převrácená třída a věnuje se realizovaným výzkumům v této oblasti. Druhá část představuje nástroje a aplikace, které jsou vhodné k přípravě výuky ve formátu převrácená třída. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.ispartofseries | ISVK FPE 2018: Sborník příspěvků 8. Interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | převrácená třída | cs |
dc.subject | mobilní aplikace | cs |
dc.subject | video aplikace | cs |
dc.subject | anglický jazyk | cs |
dc.title | Efektivní nástroje pro formát výuky převrácená třída v hodinách angličtiny | cs |
dc.title.alternative | Effective tools for flipping english language classes | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The text is aimed at flipped learning and the implementation in the English language classroom. The first part presents the definition of flipped learning and the outcomes of recent studies. The second part is focused on different tools and applications that help to achieve an effective flipped classroom model. | en |
dc.subject.translated | flipped learning | en |
dc.subject.translated | mobile apps | en |
dc.subject.translated | video apps | en |
dc.subject.translated | English language | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | ISVK FPE 2018 ISVK FPE 2018 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Havrankova.pdf | Plný text | 366,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/30898
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.